Retrovagnstråden 19
Själv har jag en spdan sittdel till min Gondol i mörkblå plych med olika blå färgade prickar invändigt.
Min man kom hem igår, med lastbilen o berätta att han hade en gammal barnvagn från 40 talet på flaket, som han fått av någon skrotnisse, den var inte i så bra skick sa han men jag kunde ju säkert spara hjulen.. Tänkte inte så mycket mer på de än att jag sa " är den värdefull ska den nog inte stå kvar på flaket för nu spöregnar de" ,men ne han ansåg att den var skrot. I morse kom han på att den var nog inte så gamal som 40 talet för skrotnissens barn var född 85, så då börjad jag lura lite på vad de kunde va så jag traska ut i regnet o kika, och fick se en Emmaljunga (rondo heter dom va) i vinröd/rödlila eller va dom är färg med fotskydd och chassi/hjul. Jag såg bara fördelarna i vraket, (kan tillägga att den v ar inte i bästa skick, 1 nit trasig i krysset på chassit, o liggdelen väldigt skitig + blöt efter regn i 1 natt ute. Nu har jag tagit in den och har gjort rent fotskyddet, de e inte solblekt och inte trasigt, jätte fint. Ska tvätta resten av vagnen så fort pappa tagit upp maten ur badkaret.... (fick en fisk av fiskarna i morse, en sutare som lever, o jag orka inte göra något åt han 7 i morse så jag kasta han i badkaret o fylde på vattnen, så där simmarhan Bilder på vraket kommer sen
De där blev ju bra, skicka istället för o ladda upp fler bilder, men här är före bilden på liggdelen iaf.
Så här kommer en före bild och 2 efter bilder