Jag kollar på Tradera jätteofta men det är ganska sällan jag hittar nåt kul.
kolla in alla fina sybloggare som syr och säljer. Ofta använder de retrotyger (äkta) och syr efter gamla mönster. Ibland använder de nya tyger i retrostil och syr enlilgt 70-insperation.
Jag syr själv endel, men säljer inte, hinner jag inte med
En jag varmt rekomenderar är Rättvisa barn.
Rondo kom väl alldeles i slutet av 70-talet eller 1980. Min kompis fick sin son i aug 1980 och hon hade en Rondo till honom.Kolla in alla SX: ">
haha, hur kommer man på den galna iden att använda så många så stora och klumpiga vagnar att dansa med?! Fast de är ju läckra vagnar, men de kunde väll nöjt sig med att dansa runt dom? vagnarna behövde ju inte dansa?!
Köpte dockvagnen ändå!Men det är ingen "skönhet" precis... Rätt mycket rost. Men ändå ett måste i min LILLA nätta samling. Nu är jag uppe i 10 dockisar!Bild kommer ikväll.
attans undrar om du gått om mig nu! Måste räkna efter och återkomma, men har för mig att jag har 8-9 eller så
Jag ville först ha en Silver Cross. Men så hittade jag den här pärlan på en marknad mitt ute i ingenstans för 200kr :P Är underbart snygg (tycker jag) och riktigt härlig att köra med. Nästan så att man vill få en unge till bara så att man kan ta ut den igen ;)
Ja först ville de ha 250kr och jag höll på att svimma (för att det var så billigt!) Mannen som sålde vagnen missuppfattade mitt ansiktsuttryck och ändrade snabbt priset till 200. Jag lyckades mumla fram ett Ok (hade lite svårt att andas vid det här laget...hade ju just sett min drömvagn till ett tokbilligt pris) och sen gav jag honom pengarna och försvann snabbt iväg innan han ångrade sig.