Inlägg från: TinkyWinky |Visa alla inlägg
  • TinkyWinky

Emmaljunga tråd, Vol 5

nu har ja/vi bestämt oss, hittar ingen begagnad i rätt färg så köper en ny, får då betala bara 4279:- Så billigt o bra :) Så blir nog o hämta den på onsdag om ja lyckas överatala sambon ;)

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • TinkyWinky

Tror ni att det blir fult med ett svart chassi till en nitro i pro forest? Har frågat butiken innan o de kunde ta det svarta chassi till mig om jag ville ha det, men kanske det snyggast med just dte silvriga?!?

• TinkyWinky

Imon åker ja o hämtar min Nitro , sen återstår o se om dte blir svart eller silvrigt chassi, de sa ja fick välja när ja kommer dit... :)

• TinkyWinky
    mammaveronica77 skrev 2010-10-05 16:40:44 följande:
    Jag länkar till ett inlägg i min blogg där jag har bilder på min cerox i pro bordeaux, ääälskar verkligen färgen!
    mammaveronica.blogg.se/2010/july/utflykt-igar...#comment
    r lite barnvagnstokig jag, så är det nån som är intresserad så gå till startsida och välj kategori "vagnar" så kommer det upp inlägg om mina vagnar, bla ett där jag visar alla elva (!!) tror jag det var, som vi haft till våra tre barn. De flesta emmaljunga.
    Det finns de som är värre bla jag ;) Ska få hem min 9:onde vagn imon o köpte började använda första vagnen 9 Juli 2009 :)) Men visst e dte kul o byta vagnar ;) Ja har mest haft emmaljungas oxå, har haft två cangaroo, två olika sorters city crossar, ozone nitro o så nu en nitro igen  :))
  • TinkyWinky
    momster skrev 2010-10-06 20:52:28 följande:
    jag har en fråga till nån som har vetskap om ozon vagnen.
    köppte min för knappt en vecka sedan och den har börjat glappa i sittdelen så den känns som att den skulle vara mellan 2 lägen i lutningen även om den inte är det är det normalt/vanligt fel?
    ska åka in med den i morgon tänkte jag, vill ju ha en stabil vagn att köra dottern i.
    så va det för min med, o ja fick lämna  in den o de fick byta ut hela den delen.. 
  • TinkyWinky
    momster skrev 2010-10-06 21:34:22 följande:
    Vilken del var det de bytte ut? och tog det lång tid innan du fick ordning på vagnen?
    Tänkte att man är ju ganska beroende av vagnen. 

Wingtear har nu kollat bruksanvisningen och jag har fällt ihpp vagnen precis som det står där.
    har inget med sittdelen o göra, utan det är när man fäller sittdelen med de man drar i, iaf va ja fått höra men kan ju ju hända iaf.. vet ej säkert,
    de bytte allt på sk sittdelen, utom tyget som de plocka av o satt tbx sen . men sålde ju den o skaffa annan vagn.. 
    ja det tog kanske ngn vecka, jag prata med dem o de beställde delar sen lämna ja in vagnen o hämta dne på em ..

Fick min Nitro idag men hur vet ja vilken årsmodell det är? nr på den är ngt med 2009 , e det en 09 då? tycker det låter gammal o sälja nu, men att kanske sittdelen e nyare, ska fota när ja kommer hem imon så får ni hjälpa mig :) Glömde ju fråga i butiken.. 
  • TinkyWinky
    Sandriks skrev 2010-10-07 16:39:38 följande:
    Madebyday: Såg bilden i BT nu. Och den är verkligen fin.
    De ringde f.ö. från butiken och väckte mig imorse - min citykorg har kommit nu också! Nu måste jag bara lyckas vänta tålmodigt tills vi har tid att åka 10 mil enkel väg för att hämta den! gaaah!

Tinkywinky: Hehe, kanske knasig fråga här men.. Vars har du köpt de söta reflexerna du har på din Nitro i BT?
    menar du kronorna i blått ?=) Kommer faktiskt ej ihåg men kan försöka kolla upp vart, e ngn internet sida iaf..
  • TinkyWinky
    Zelmilainen skrev 2010-10-07 17:22:53 följande:
    har sett söta reflexer/figurer i leksaksbutiker och på apotek.
    de med spöket e köpt på biltema, fyra olika förger döribland, blå,grön rosa o gul/orange tror ja dte är :)
  • TinkyWinky
    Beccih skrev 2010-10-07 20:13:03 följande:
    Jag väljer mellan Nitro och Ozone.
    Jag tycker att Ozone är snyggare att titta på då sittdelen inte ser lika klumpig ut som Nitron.
    Men är Ozones sittdel lika stabil och hållbar som Nitros?

Har verkligen beslutsångest..
    hade  ju inte rekommenderat ozonen utan hellre en nitro just för att ja iaf haft problem med den o fick lämna in den för o laga o för att det är krångligt o fälla den o sätta den upp..
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5