Inlägg från: TinkyWinky |Visa alla inlägg
  • TinkyWinky

Emmaljunga tråd, Vol 5

Zelmilainen skrev 2010-04-24 22:15:21 följande:
    Är nämligen sugen på en pro forest. men man kanske ska beställa redan nu isf.. vill ju inte missa o sen att dte inte kommer ngn ny fin färg..
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    pluttis2009 skrev 2010-04-27 08:30:04 följande:
    Köpte mig oxå en ozone igår,, super nice vagn
    ja färger o bilder :))
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    t0va skrev 2010-04-27 23:26:05 följande:
    Jag tycker den blåa är jättefin, vi har dock bestämt oss för att ha en lite mer "neutral", sambon är inte lika förtjust i så klar färg som jag är. Men om jag får välja så vill jag ha en sån klar färg på någon sulky sen.
    Ja jag har ju haft en dle oliak vagnar o har just nu en tråkig svart, först ville ja ha pro forest men har fastnat för ngn av dessa, speciellt den i blå, nu när man sett dne o kört den i affären.
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Ikisen skrev 2010-04-28 08:27:23 följande:
    Hej! Jag var sugen på att skaffa en citycross, men är nu mer inne på en cangaroo vad tycker ni om vagnen ni som har en cangaroo?
    Hade en cangaroo o skulle absolut inte rekommendera den, ostabil o stötig o köra, plus att jag ej tycker om sittdelen då den ej går o vända på plus att tycker ej om hur man ändrar sittläget i den.. Skulle isf rekommendera en nitro eller ozone, o vill du ha en med tre hjul så väls isf en phil and thed eller likande som fått mkt bättre betyg o omdöme.
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky

Nu är vagnen beställd :D Blev en Emmaljunga Ozone i färgen lime, har velat fram o tbx o kommit fram te att den e nog inte lika stark i färgen som den blå, och jag får hem den tredan nästa vecka :)) Snabb leverans. så  då åker ja o sonen in o hämtar den :)) Bilder kommer när vi fått den :)) Nu LÄNGTAR man ;)

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky

Idag ska jag hämta vagnen då den kommit så massa bilder kommer senare :))

*emmaljunga ozone Lime*

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Charmeuse skrev 2010-05-05 10:14:17 följande:
    Visst är den snygg? Jag älskar min Ozone (också i lime)
    ja riktigt snygg, o glad att jag tog denna o inte den blåa, för denna e så mkt snyggare =))
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Equal skrev 2010-05-05 15:58:44 följande:
    Hej! Ska köpa en Ozone till dottern, men har sådan extrem beslutsångest för färgen! haha värsta töntproblem.! Jag älskar den där Sunset, men tror ni inte den blir skitig så fort man tar ut den på promenad typ? Gillade den gröna mer på bild än i verkligheten... suck... sedan är ju silvercheck snygg på bild, men i verligheten då? Och funny rings? Tror ni man tröttnar? Ja ibland är det inte lätt, hjälp mig :P
    har haft en city cross i färgen silver check o gillade den försat men inte sen då ja tyckte den va för tråkig, e ju inte så mkt färg om man nu vill ha det. skulle välja sunset, grön eller blå :))
    funny rings skulle jag välja bort helt :/ tycker inte alls om den..
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5