Inlägg från: 3 Barnsmamma 06 09 11 |Visa alla inlägg
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

Emmaljunga tråd, Vol 5

Min nitro skickades 23 april från EL,hur lång tid tar det egentligen tills den kommer till butik? Börjar bli otålig nu och inte går det att ringa barnenshus heller. Pratade med dom förra måndagen och då trodde dom den skiulle komma tisdag men nu har det ju gått 1vecka till Är ju nu jag vill ha den för till vintern kommer jag ha city crossen.

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    danosani skrev 2010-05-02 18:01:39 följande:
    Vårstädar min Nitro. (Det är nu jag älskar mig själv för att jag valde CROC! Avtorkbart är guld)MEN - hur tvättar man varukorgen? Den är ju sketen om få.. På min kan jag bara ta ur plattan i botten och i "bakkanten". Framkanten har ingen öppning så att man kan ta ur.WHAT TO DO?
    vilken croc färg har du?
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    eec82 skrev 2010-05-04 14:17:34 följande:
    brukar bara ta några dagar, beror iof på var i landet barnens hus ligger. Men i regle så borde de ha fått leveransen redan. Men alla ringer inte upp å meddelar ifall de skickat mess från butiken utan tycker de räcker som besked. Så ring å hör med dem nu istället.
    Fick tag i dom tillslut och min vagn har stått där 1v redan De hade skickat mess men jag har då inte fått något. Men nu står den äntligen i tv rummet,såå snygg. Blev riktigt snyggt med den gröna dynan jag hade redan. Har en camo olive åkpåse som jag har som dyna på sommaren så den får duga istället för Dark grey.
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Tajny skrev 2010-05-04 14:58:01 följande:
    Hej alla :DJag tittar in här för jag är i barnvagnsbyte. Vi har tittat mycket på nitron, och antagligen kommer det att bli den också. meeen, jag är extremt sugen på färgen celeb white, men frågan är om den är svår att hålla ren och fin? Visst är den i viss del utav läder med?Eller är white croc bättre?
    Jag fick hem min white croc nitro idag. Så snygg!
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

Åhh vad jag älskar min nitro,så jäkla snygg i white croc!

• 3 Barnsmamma 06 09 11

Någon som har koll på ståbrädor?
    Har en som jag köpte i höstas till city crossen,visst är det den som passar till nitron med? Men går det att köpa bara själv bygeln man skruvar på vagnen så är det lätt och smidigt att flytta själva åkbrädan emellan bara. Pris på den isåfall.

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    Charmeuse skrev 2010-05-05 10:20:09 följande:
    Måste fråga er som har en Twin Nitro, hur funkar den att köra när det är snö ute?Ska visst ha en busunge till i december (inte så planerat men) så måste ha en syskonvagn så småningom. Jag älskar min Ozone, så Nitron som är ganska lik känns som det jag helst vill ha. Vad glad jag är nu att jag köpte citykorgen till min Ozone också Trodde inte den skulle behövas än på nått år...
    Du kanske anade att en liten bebis var på g? Hur långt emellan får du mellan barnen?
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Gyllan skrev 2010-05-07 09:32:44 följande:
    Okej. För har hört att vissa affärer inte säljer bara chassin heller, men vi har köpt bara ett chassi, så de kanske gör olika i olika affärer. Vad kostar Ozone?
    vilket chassi har du köpt?
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Sofi 83 skrev 2010-05-07 09:41:21 följande:
    Hur stor blir Ozonen ihopfälld?På emmaljungas sida står 85x37x40, men hur är det möjligt att den blir bara 37 bred då vagnbredden annars är 57? Står det fel? Tycker inte den ser ut att kunna fällas ihop så att den blir smalare men kanske ändå...Hur stora barn ryms att sitta i en Ozone?
    står fel,då bredden alltid är 57cm, 83x57x40 blir det då
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    pergotezzie skrev 2010-05-07 18:41:29 följande:
    köp en city jet som är trasig billigt och ta den sittdelen till nitro chassit.det är så dom gjort emmaljunga ungefär.
    men testa först då att att den sittdelen verkligen passar- Är ju inte exakt lika sittdel ju. 4 sitt/ligg lägen på den nya och ställbart fotstöd. city jetens chassi var 65cm och nitron/ozone 57cm,så sittdelen kan ju vara lite bredare
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5