Emmaljunga tråd, Vol 5
Är ni nöjda med eran ozone ? Lätt att ändra sitt/ ligg positionerna? Blir barnet lätt bakåt lurad när man har sätet rakt upp?
Är ni nöjda med eran ozone ? Lätt att ändra sitt/ ligg positionerna? Blir barnet lätt bakåt lurad när man har sätet rakt upp?
Är det någon skillnad på city cross sittdel 2009 och 2010?
Vad heter den rosa färgen som var 2011? Den ljusare rosa för var väl mörkare 2010?
Hej! Undrar om ni upplever att scooter 2.0 tar mindre plats än city cross? Så sugen på en i färgen happy pink men ingen som vill sälja sin fina rosa vagn.
Kan man använda scootern längre än tex nitro/ crossen?
Har ju en svart city cross och en vit nitro. Hade då tänkt mig en happy pink scooter 2.0 som extra vagn. Men nu har jag hittat en happy pink city cross. Så sugen på färgen:) dumt att köpa en ny cross nu när hon är 16 mån? Samtidigt vill jag fortfarande ha henne vänd mot mig. Sen börjar hon dagis i höst så då blir det inte lika många promenader heller
Var intresserad v en 2.0 som ska skickas. Då sa hon att ett hjul gnisslar. Är set bara att smörja? Hon hade inget smörj själv. Är 2000kr dyrt för en 2011 med fotsack ?
Är happy pink fotsack hel rosa? Hade fått för mig det var vitt på ränderna. Ngn som har happy pink här?
En fråga till. Vad var ny priset på happy pink scooter 2.0?
Står att årets kostar 2800. Gud vad jag ångrar att jag inte köpte den på rean.
Hur mkt är värt att lägga på en scooter 2.0 2011?
Vilken scooter kostar 2800?
Bokat och betalat en happy pink scooter 2.0. Hoppas jag blir nöjd.
Vilka stå brädor passar till scooter 2.0?
Idag kom min scooter 2.0 med bussgods. Säljaren sa hjulen gnisslade. Har smörat upp dem nu men gnisslet kommer från chassit. Hur får jag bort det? Undrar även vad skruven på ena sidan chassit är. Någon som vet om en bra sida med sittdynor till vagn?