Inlägg från: 3 Barnsmamma 06 09 11 |Visa alla inlägg
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

Emmaljunga tråd, Vol 5

Vad jag längtar efter min nitro! ska komma i början av maj!

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    Enyahund skrev 2010-04-24 07:52:15 följande:
    Hur mycket mer kostar det att ta färgen Black Croc i sittdelen än någon av de andra färgerna? För visst är Black Croc en aning dyrare?
    bara ett par hundra dyrare tror jag. jag betalar 5560kr tror jag det blev med fotsack
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    TinkyWinky skrev 2010-04-24 08:50:05 följande:
    Är det dumt att vänta och se om dte kommer ngn ny färg på ozonen eller ska man beställa en redan nu? känns lite dumt o vänta om man nu kommer få vänta länge innan man får vagnen :/ och är sugen på pro forest om det nu inte kommer ngn ny färg..
    köp nu,är väl nu i vår och höst du vill ha den mest?
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

vad kostar minimizer dynan? vilka färger finns dom i? Eller har ni bättre förslag att ha i min nya nitro white croc? vill inte han ska sitta direkt mot skinnet i sommar,lär bli rätt klibbigt då antar jag

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    Zelmilainen skrev 2010-04-24 22:15:21 följande:
    men de nya färgerna brukar ju kunna gå att få i augusti tror jag, men är ej helt säker. svårt val... jag skulle helst väntat för att se vilka färger som kommer. men samtidigt e frågan om man verkligen vågar det... brukar man inte kunna få lånevagnar från affären om det är så att ens vagn inte hunnit komma?
    ok,funderar på ev en dark grey,känns som snyggt mot det vita
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

Imorn hoppas jag på att få hämta min nitro white croc!

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    EmmaKlemma skrev 2010-04-28 08:25:21 följande:
    Svarade på fel persons inlägg, inte meningnen ;) Men iaf så finns det väll en cerox 360 och den har väll sväng hjul?
    Föregångaren till nitro. Den är bla annat mkt bredare än nitron allafall och väger mera
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    onoff skrev 2010-04-28 11:06:32 följande:
    Nån som har beställt en mondial i läder???
    nä men en nitro
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    Fru T skrev 2010-05-02 05:38:45 följande:
    JAG ÄR KNÄPP! å kommer ja äns nämna vad ja tänker för min man kommer han troligtvis gå i taket...Ja köpte ju min Nitro å har nu haft den i ca 1 månad den är ju helt underbar, verkligen! MEN ja har nog kommit fram till att det inte är en så stor vagn ja vill ha endå Nu har ja börjat ångra att ja inte köpte scootern istället Visst ja kan nog få en bra peng för Nitron (vad tror ni) som kommer täcka hela scooterköpet men min man är en sån som avskyr förluster så ja vet inte ens om ja har mage att ens nämna det för han...Fan, hatar när man ångrar sig!!! Att ja aldrig kan göra rätt från början Så ja vad tror ni? Vad kan ja ta för en Nitro i dark Grey som är använd i 1 månad? å får ja den såld tror ni??
    Tror du kommer tycka scootern känns klumpig mot för nitron. Så tyngre barnet blir dessto jobbigare att svänga runt på scootern.
    Jag anser att nitron är mkt mera lättstyrd även fast den ser större ut pga sittdelen,men barnet får ju större plats fast vagnen är lättare att köra.
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    danosani skrev 2010-05-02 19:07:07 följande:
    Jojomensan, den är avtagen MEN en av plattorna går ej att ta ur?! Den är dessutom så skitig att det inte biter med blöt trasa... Haha.I instruktionen står "ta ur träplattan innan tvätt" men inget om HUR man tar ut (alla) eller i vilka grader osv. Blä.
    Brukar tvätta och gnugga min tyv varukorg med våt servetter!
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5