Emmaljunga tråd, Vol 5
Kan man ha nitro/city cross sittdelen på ett city jet chassi?
Kan man ha nitro/city cross sittdelen på ett city jet chassi?
ja det tycker jag med... pratar med en vars 2månaders är för stor för korgen tydligen men inte kan ligga i sittdelen än, försöker hitta en lösning. Dock förstr jag inte hur en 2månaders kan vara förstor för citykorgen men den är en annan sak.
Undrar oxå hur en 2 månaders kan vara för stor... Det är ju ett inner mått på 77 cm så det borde finnas plats! min son är 8½ månad o han kan fortfarande ligga i korgen äen det vill han inte =P
Undrar oxå hur en 2 månaders kan vara för stor... Det är ju ett inner mått på 77 cm så det borde finnas plats! min son är 8½ månad o han kan fortfarande ligga i korgen äen det vill han inte =P
Åkte till babyland idag för att kolla ifall de hade någon varukorg till nitron och vad det skulle kosta. Tyvärr får jag vänta 1 vecka för de hade inget inne men det går som reklamation, så det kostar gratis. Då kan jag köra med tejp till helgen. Jag behövde inte ens visa korgen. De ringde emmaljunga och kollade och sen dubbelkollade så jag hade köpt vagnen där och sen beställde de.
Jag blev frågad ifall jag hade kvitto men det tog jag inte med, hade ingen tanke på att det skulle gå som reklamation, men det gick bra ändå när jag kunde uppge namn och telefonnummer som vi gjorde beställningen på. Vilken service, vi gjorde nog rätt som valde babyland istället för babyproffsen när vi beställde, fast de var lite dyrare.