t0va skrev 2010-04-08 11:54:57 följande:
Var på babyproffsen igår... nu har snön töat bort så jag kommer in, är ju onödigt att skotta ingången så kunderna tar sig in... *mutter* Men de hade enhel del EM vagnar så jag kollade på endel tyger, måste ta med sambon och titta sen. Men jag är så velig när det gäller tillbehören, allt lutar åt en nitro och vi vill inte ha korgen, utan lift får det bli. Passar mig bättre så jag kan lyfta ut bebis lättare. För då kan jag stå vid fotändan och dra ut liften istället för att försöka stå vid sidan och lyfta i bebis. Men hårdlift eller mjuklift är frågan... den mjuka är ju mindre men där behöver man väl inte lika mycket kläder och sånt? Bebis ska komma i augusti så den åker säkert liggande i vinter, inte för att vi lär göra några långa vinterpromenader för jag har så svårt att röra mig ute vintertid. Inte lätt att rulla rullstol med massa tunga kläder. Sen pratade vi om att ev. köpa en äldre vagn med 4 hjul att ha i vinter om det blir snö som iår, så då känns nitro helt perfekt. Va tycker ni andra som har testat med barn i vagn, är det bättre med hårdlift och sen massa kläder och sånt eller vad tror ni?Personalen i affären brydde sig inte så jag orkade inte fråga heller... i andra affären så tyckte de hårdlift men jag vill kolla runt lite.
Blev brydd först varför du inte kunde stå vid sidan av vagnen men sen såg jag du sitter i rullstol. Är det permanent eller tillfälligt?
Låter som ett klokt val ang vagn köp,då har ni en smidig vagn och kan köpa en bättre beg med 4hjul när det inte funkar med nitron.