-
Jag har varit där och kikat men det finns inga, har tittat på bilderna på Ozonen men jag skulle vilja se ett större barn i den också. Förlåt för att jag frågade!stor grön drake skrev 2010-05-18 09:37:25 följande:kan ni inte gå till bildtråden och nojsa efter bilder, eller göra en ny tråd där ni efterlyser dem, för har ni frågat 5 ggr i tråden och ingen har bilder att visa, tyder inte det på att det inte finns någon som har vagnen/bilder...Där finns dessutom en länk med massor av ozone bilder
-
Hur mycket brukar man lägga i handpenning när man bokar en vagn?
Vet att vi la 500 kr när vi bokade City Crossen men det var ju för 3 år sen så det kanske har ändrats?
Har äntligen fått P&T:n såld så på torsdag ska vi åka och klämma på Ozonen, och förhoppningsvis beställa en
-
Okej, då har dom nog höjt summan, vi gav ju 500 kr för CC:n som kostade 5500 kr.Fru T skrev 2010-05-18 11:13:36 följande:Ja fick lägga 1000 i handpänning när ja köpte Nitron å den kosta 4995...
Eller så kanske det varierar mellan affärer? -
Jag tycker inte det låter som mycket, en kompis till mej sålde sin CC 07:a med mjuklift för 3500 kr för ett tag sen.Nomen skrev 2010-05-19 11:36:59 följande:Är det trögt att sälja vagn på blocket nu? Jag har en CC ute för 2900, inkl fotsack. Använd i 7 mån, som ny förutom hjulen. Är det för mycket begärt? Hittills är det bara 2 pers som hört av sig, en som struntade i att meddela att hon hittat en annan vagn (tack för att hela kvällen gick till spillo!) och en karl som ringde kl 22 (!) igårkväll och ville pruta ner till 2000 kr... Hoppas det lossnar snart...
Jag har också en vagn ute som jag äntligen hittat en köpare, tänkte precis gå in och sänka priset men då ringde hon så nu får jag vad jag vill ha.
Kan tänka mej att det släpper lite när det är löne dags -
Nu har vi varit iväg och beställt Ozonen, HERREGUD vilken underbar vagn, jag blev verkligen helt kär, så smidig att gå med och lill tjejen satt som en prinsessa i den
Vi tog en Candy Pink, fanns för omgående leverans så den kommer nästa vecka.
Hur mycket har ni betalat för Ozonen? Här kostade den 5100 kr, hade för mej att den kostade runt 5300?!
-
Åh vad jag längtar efter nya vagnen nu, den skulle komma denna veckan så nu väntar jag bara på samtal från affären om att den kommit.
Nån som vet om Emmaljungas parasoll är bra, och hur mycket dom kostar?
Kom just på att vi nog måste ha ett sånt också nu till sommaren.
-
Håller med, det är ytterst sällan jag åker rulltrappa med barnvagn, finns det hiss så tar vi alltid den. Har sett ett X antal barnvagnar tappas i rulltrappor och det är ingen rolig syn.Fru T skrev 2010-05-25 14:31:49 följande:jag går hällre några meter extra och tar hissen. För mig handlar det om säkerhet å ja tycker inte en rulltrappa är det för en vagn. Tänk om man nyser eller vad som å kommer i obalans en sekund, vad som hällst kan hända!
-
Wiiiiiiieeee, igår ringde dom från affären och sa att nya vagnen hade kommit
Tyvärr har vi inte möjlighet att hämta den förens imorgon, något frustrerande
-
Vi har en Buggyboard Maxi till våran City Cross, den är kanon.heavenly S skrev 2010-05-26 11:53:01 följande:Hej på er!Har en city cross och undrar om nån här vet vilka ståbrädor som passar förutom Emmaljungas egna om det nu är nån annan som passar?=)
-
Ååååh, det blev ändrade planer, sambon hämtade vagnen idag istället för imorgon så nu väntar jag bara på att han ska komma hem så att jag kan klämma på den, vilket lyckopiller