Inlägg från: TinkyWinky |Visa alla inlägg
  • TinkyWinky

Emmaljunga tråd, Vol 5

Gyllan skrev 2010-05-06 22:23:52 följande:
    Hej. Undrar om det är någon som vet om det bara går att köpa själva sittdelen till Ozone City? Vad kostar den i så fall? Har redan ett Nitro Chassi och funderar på att ha Ozone längre fram som lite smidigare sittvagn till dottern.
    det frågade jag oxå runt efter först men den ena affären sa att de ej säljer bara själva sittdelen o de andra sa att det är samma pris, så då kan man lika gärna köpa hela vagnen ny, o så gjorde vi då.
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Gyllan skrev 2010-05-07 09:32:44 följande:
    Okej. För har hört att vissa affärer inte säljer bara chassin heller, men vi har köpt bara ett chassi, så de kanske gör olika i olika affärer. Vad kostar Ozone?
    vi betalade 5230:- På Lekcenter i Halmstad.
    SJ80 skrev 2010-05-07 11:32:07 följande:
    Har en scooter 2,0 idag men är sugen på en ozone! För och nackdelar med dessa två vagnar??
    negativt med scooter tycker jag är att den har fyra fasta hjul plus att jag tycker den är klumpig, har sj ej ägt ngn men kört en flera ggr o gillar den inte alls. plus  tycker inte om den lilla varukorgen och att det ej e fullt liggläge, tycker den inte är så mysig för barnet att sitta/ligga i heller.
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Equal skrev 2010-05-08 06:38:05 följande:
    Jag väntar nu på en ozone, lade handpenning på den igår och den borde komma till veckan sa de. Nu är det bara att hålla tummarna för det! =o) Kan knappt tååla mig, som ett barn på julafton! haha
    vet hur det känns :)) Fick ju hem min ozone förra veckan :) Man längtar o längtar o så kommer den ;) Ja måpste bara gå ut o titta på dne ibland, e ju så snygg ;) O speciellt nu när man ej vill gå ut i regnet så får man titta inne :p
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Equal skrev 2010-05-08 08:44:52 följande:
    TinkyWinky haha, ja den är superfin! Jag valde en i färgen Sunset! Sedan tvingade jag babyproffsen att kolla om de kunde ta hem dte helt genomskillniga regnskyddet från England. Det fick de dock inte för det hade ngn gift i plasten som ej är tillåten i Sverige. Men Emmaljunga berättade att så många vill ha sådant så de håller på att tillverka ett nu som kommer släppas efter semestrarna! Wiiiie! Har ett sådant till min nuvarande vagn som jag älskar.. regnskyddet alltså!
    ja det e ngt ja med vill ha så får hoppas det kommer snart :) 
    Men ni som har ozone, har ni ngt myggnät? ja fick iaf inte med ngt o inte finns dte ngt i sufletten. fundera att ja isf måste köpa ett, e så mkt knott o mygg här på kvällarna :(
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Coca cola light skrev 2010-05-09 19:23:36 följande:
    Är det någon som har en bild på en ihopfälld Ozone? Min butik hade inte vagnen hemma så jag kommer att behöva åka en bit för att se den live. Tycker ni att man borde kunna pruta med något tillbehör om man ändå väljer att köpa den i en affär som inte har den hemma?
    Tror inte du kan pruta ner priset om de ej har den hemma då jag vet flera butiker som inte har den . Bara att acceptera och betala det pris de har satt. Sen kanske just den butiken har ngn sorts rabatt, där jag köpte min ozone så fick jag 500:- rabatt men som jag ej fick använda på vagnen utan  får använda nästa gång jag handlar hos dem..

Ngn annan som kanske har en tanke angående detta med prutning?

Och fast att de inte har just den vagnen hemma sp kan de ju ta hem den om ni beställer väl?
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    ängeln83 skrev 2010-05-10 20:29:11 följande:
    Smiter in en stund... Sitter och spanar på vagnar, jaaa, det är en liten hobby jag har Har nu en P&T syskonvagn men stora killen sitter nästintill aldrig i den så jag letar vagn till min snart 7 månaders dotter och har fastnat för Ozonen. Nån här inne som har några åsikter om den? Den uppfyller alla mina krav och jag gillar den ergonomiska sitsen, men, jag tycker sittdelen ser ganska liten ut, hur länge kan barnet sitta i den? Vill gärna att dottern ska kunna ha den tills hon slutar med vagn. Och hur är fjädringen i vagnen? Jag är allergisk mot vagnar som knappt har nån fjädring. Hade en Scooter 2.0 tidigare till sonen och den var verkligen helt underbar, hade man bara kunnat vända sittdelen mot sej så hade det varit den ultimata vagnen.
    Jag har haft min ozone i lite mer än en vecka och älskar den, har en son på 10 månader, visserligen e han inte så stor, 73 cm o väger 8 kilo, han sitter super bra o har mkt kvar, kan tom få plats med en tjock åkpåse plus en tunn fleece filt som han har som snuttefilt. så tycker dte e bra med plats, och fjädringen e ju som nitron om ja ej har fel, tycker den är helt ok, inget att klaga på.
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    ängeln83 skrev 2010-05-11 09:55:19 följande:
    Nån som har bilder på Ozonen? Har bara sett dom på hemsidan men det vore kul att se lite irl bilder på den också, o gärna med barn i
    ja har en hel del bilder..

i detta album tror ja det bara finns ngn enstaka
    www.pixbox.se/alb_show_id1174633_page0.html

här e massa :)
    www.pixbox.se/alb_show_id1064871_page0.html

o här finns bilder på en ozone ja provade men ej köpte
    www.pixbox.se/alb_show_id771431_page0.html
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    ängeln83 skrev 2010-05-11 13:00:33 följande:
    Hur lång leveransstid brukar det vara om vagnen inte finns i ens butik? Kollade på hemsidan och där stod det att den fanns för omgående leverans från lagret men hur lång tid är det?
    vi beställde våran en fredag o fick den onsdagen efter så det  tog bara 5 dagar om man räknar med helgen :) betalade oxå 5230:-
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky

har fortfarande våran nitro ute o inge napp. alla försöker pruta ner till 3500, e det för dyrt ??ja har 3900:- inkl svart fotsack o elodie åkpåse, regnsydd, vagnen e 09 i svart, mkt fin..

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    TinkyWinky skrev 2010-05-12 10:08:39 följande:
    har fortfarande våran nitro ute o inge napp. alla försöker pruta ner till 3500, e det för dyrt ??ja har 3900:- inkl svart fotsack o elodie åkpåse, regnsydd, vagnen e 09 i svart, mkt fin..
    ingen annons
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5