Inlägg från: TinkyWinky |Visa alla inlägg
  • TinkyWinky

Emmaljunga tråd, Vol 5

bilder uppdaterade i bidtråden på min ozone

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky

Jag la ingen handpenning alls då jag ringde och beställde per telefon o ej kunde betala då. Men så är jag *känd* kund hos dem så de vet vem ja e ;)

Men annars tror jag handpenningen bero på hur mkt man ska betala, men tror det är 15% av köpesumman eller ngt sånt, så på mian 5230 tror ja dte skulle blir ca 1500 om ja ej har fel..

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Nomen skrev 2010-05-19 11:36:59 följande:
    Är det trögt att sälja vagn på blocket nu? Jag har en CC ute för 2900, inkl fotsack. Använd i 7 mån, som ny förutom hjulen. Är det för mycket begärt? Hittills är det bara 2 pers som hört av sig, en som struntade i att meddela att hon hittat en annan vagn (tack för att hela kvällen gick till spillo!) och en karl som ringde kl 22 (!) igårkväll och ville pruta ner till 2000 kr... Hoppas det lossnar snart...
    ja har sj en nitro ute o haft det e i snart 3 veckor. så riktigt trögt e det just nu :/
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    Equal skrev 2010-05-18 21:09:54 följande:
    Har idag fått hem en mycket fiiiin Ozone, en Sunset! Yngsta dottern provsover i den, somnade sittandes och vi fällde och låter henne sova där ett tag. Den är så fin så jag är tvungen att gå dit o spana ibland haha
    Bilder
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky

Ngn mer än ja som har ozone och har problem med att när man inte har i fullt sittläge så åker sittdelen ner till fullt liggläge, kollade den igår o ena sidan vill lixom inte riktigt *fästa* så den håller sig i rätt läge, pratade med där ja köpte den o ska in med den nästa vecka så får dem kolla på det..

sen har ju hört att det är många som har problem med bromsen,, ?? ja har extremt mkt o riktigt dumt när man åker buss som ja gör ofta, man får liuxom lyfta av vagnen vbara för att den ej vill gå upp, ändå brukar ja ta upp den en stund innan för o försöka få den att gå upp men lyckas inte alltid..
    ska man be dem kolla på det oxå när man ändå är inne eller är det inget de gör ngt åt ??

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    LitenpåG skrev 2010-06-04 12:28:38 följande:
    Det med sittdelen har jag aldrig hört. Men bromsen, har du smörjt den någon gång? annars kan den bli lite trög och fastna.
    ska testa o smörja den så får vi se.. =-)
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky

fan fan fan säger ja bara skulle ju ha väntat på de nya färgerna, hittade en riktigt snygg juh :) Men har ju bara haft min 1 månad :/ Kan ju lixom inte sälja dne o köpa en helt ny bara för att ja vill ha ny färg, eller kan jag?! :-P Får isf bli till hösten ,då har man ju haft vagnen ett tag så då kanske sambon går med på det

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    eec82 skrev 2010-06-11 20:08:56 följande:
    haha klart man kan. ;)

Vilken färg gillade du?
    en grå/svart med blåa/turkosa detaljer, va ju riktigt snygg :)
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky

Har ju som sagt en ozone men har problem att sonen blir väldigt varm när han sitter eller ja speciellt när han ligger o sover i den,  dte kvittar om han är inne med bara body, han blir genomsur, eller ute med tunna kläder, han blir blöt.
    Vet ju att han alltid varit varm men aldrig att han svettats på detta viset när han legat i vagnen, o ja menar nu e dte egentligen inte ens varmt om man jämnför va dte troligtvis kommer att bli, han kommer ju va helt blöt.

Idag när ja tog upp honom så låg han på en filt i vagnen med en lågarmad body o strumpor, o hela ryggen o hela håret va alldeles blött :/

☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • TinkyWinky
    eternalstar skrev 2010-06-14 00:18:51 följande:

Nån som vet när återförsäljarna kan börja ta beställningar på 2011-vagnarna??  Nu blev jag ju ivrig att beställa!

undrar samma

Tack för tipsen angående lammf'ällen, men hur vet man att det är *äkta* lammfäll??
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5