Viktorsmamma2010 skrev 2011-01-07 18:48:03 följande:
Hej alla emmaljunga fans. :D
jag har oxå en emmaljunga, älskar dom vagnarna.
har en fråga: jag har en quadrolift som jag tänkte använda i city crossen som en åkpåse, men känns som d blir väldigt trångt!
förstår att man ska ta av bottenplattan och huvuddelen men tycker endån d ser väldigt trångt ut. ska d vara såhär???
känner mig inte alls nöjd med quadroliften :S
tips hjälp mottages gärna
Näpp jag är inte alls nöjd heller. Just nu står nitrosittdelen i ett hörn, funkar inte att använda liften den är så trång så vi köpte en begagnad korg när sonen var ca 3månader fast han har mest cityjet-sittdelen istället. Den är föregångare till ozone och där kan han halvsitta även om han inte sitter helt själv än.
Testade åkpåsen men den känns inte alls som om den passar oss så jag har köpt en fleeceåkpåse på blocket istället tror det är en teutonia, jag har inte hämtat den än så jag vet inte hur det blir men allt känns bättre än quadron. Vi har lite kläder på sonen, han är jättevarm själv men i liften blir det trångt ändå och han kan knappt röra sig.
Får se sen när han kan sitta i nitron men jag tror inte vi kommer använda quadron som åkpåse. Min kille är snart 5månader och 1 steg över normalkurvan så det är ingen jätte men ändå blir det trångt. Tyvärr för tanken är god från emmaljunga men det känns inte helt genomtänkt. Jag är inte så förtjust i att man måste öppna locket hela vägen runt för att komma i och ur, känns som om det är en svag punkt på liften som lätt kan gå sönder också när barnen börjar klättra, tycker det är lite krångligt att få ihop locket med liften när den är avtagen.