Emmaljunga tråd, Vol 5
Visst är väl detta lite dyrt? Eller?
Såg att de rear-10:or nu, för 5300, visserligen ingen korg, men det behöver jag ingen.
Jag är så glaaad! Sambon har äntligen gett med sig så i sep/okt när det är dags för sittvagn så får jag köpa en city cross!
Hoppas bara vi får mondialen såld så jag kan uppfylla min önskan!!
Undra vilken färg man ska ta...hmm
GLAAAAD!
Vet inte hur jag lyvkades övertala sambon men nu ligger iaf mondialen ute till försäljning.
Jag la ut den för lite överpris men gjorde det mest för att ha ett spann. Hoppas den blir såld nu när de har utförsäljning av tiorna!
Är också väldigt nyfiken på jeans black och pro coffe!
Har haft ute min monidal på blocket sen i lördags kväll och ingen har hört av sig!
Tror ni 5700 är för mycket för en mondial creme leatherette -10 med exclusive skötväska i samma färg?
Det är ju typ 3000 billigare än vid inköp.
Sådär då var mondialen såld. Känns skönt!
Nu blir det vagn med lift!
Idag var jag i min lokala babyproffsen-butik o tänkte kika lite på vagnar:)
Kommer ju behöva både en syskonvagn och en vagn till bebisen.
Är sugen på en classic sport ju, men det hade dom ingen hemma. Inte heller någon syskonvagn med fyra fasta hjul, det fanns tydligen bara brio double wave kvar som görs, så det blir att leta begagnad emmaljunga.
Butiken hade heller inte kataloger, de var slut och skulle dröja innan de kom in igen...
"Kolla på nätet" tyckte dom, men jag ville ju provköra och jämföra.. svårt att köpa en vagn i blindo liksom.
Iaf fanns ju edge där och cc, så jag kunde kolla lite färger. Jag blev väldigt kär i silver check med vit quadrolift i sånt läder-material, guud så snyggt. Så en sån fast en classic kan jag gärna tänka mig.. men jag vill ju som sagt gärna köra den först..
Är det nån som har sett classic i färgen creme leatherette eller vad den heter? är den snygg?
Vi behöver hjälp..