• eec82

Emmaljunga tråd, Vol 5

haha nä de är de absolut inte.

• eec82
    annakohler skrev 2010-08-08 15:50:56 följande:
    snygg var den inte hehe
    nä inte de heller. samt att syskonsitsen lär inte heller vara godkännd om man ska vara petid. ;)
  • eec82
    Uliise skrev 2010-08-08 18:29:22 följande:
    Det här är visst en Emmaljunga, från senare delen av 90-talet.
    där ser man.
  • eec82

Vi som inte kan tänka oss begagnat å köper nytt får vara glada att alla inte tänker som vi, då skulle vi ju aldrig kunna sälja våra vagnar vidare. ;)

• eec82
    Uliise skrev 2010-08-10 13:37:23 följande:
    Point taken Flört Och så skulle vi ju inte få alla nya smaskiga designer och färger att tråna efter.
    precis! :)

För min del å iom mitt arbete är de väl lathet att jag inte handlar begagnat. Men vagnar å bilstolar å andra säkerhetsgrejjer handlar jag helst nytt å sedan säljer.

En del babykläder, el kläder sitter jag gladligen å budar på tradera. :)

Men blocket orkar jag inte med då man ska hämta. Vill ha de hemskickat. Lat ja vet. ;)
  • eec82
    metallic skrev 2010-08-11 18:44:31 följande:
    jag har köpt en begagnad edge sport som dottern ska sova i på dagis, men det är ju inte helt fullt liggläge utan den lutar lite upp så dottern glider liksom ner. ska den inte ha helt plant läge?
    kankse beror på hur fjädringen är inställd. (för visst kan man ställa in på den?, semester nu snacka om virrig).
  • eec82

nä de e bara å bända av. Sitter hårt men de ska gå. Lika svårt att få på dem igen iband. ;)

Nitrogen skrev 2010-08-15 19:49:19 följande:
    Hejsan!! Har en emmaljunga softy här hemma med sufflett som jag undrar hur tusan jag får av suffletten på? Är det bara att bända av klipsen eller måste man göra något speciellt? Tänkte att jag frågar här inne så kanske jag hittar någon som vet
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5