Zelmilainen skrev 2010-08-08 13:37:02 följande:
hehe. ja vi får väl göra det *skratt* jag tycker brios e så ful. såg en irl förra veckan eller nåt. dels gillar jag inte vita chassin för jag tycker det ser plastigt ut och så gillar jag inte brios hjul. men jag håller med om att det är synd att emmaljunga inte har en motsvarande.
Nej det vita gillar jag inte heller, svart chassi gillar jag har det på rullstolen och det känns så rätt. Såg en rullstol med vitt chassi men det kändes precis som med vagnen inte alls snyggt. Vet inte riktigt men det funkar inte för mig.
Fast tills nästa år kanske emmaljunga fixar en med svängbara hjul och ställbart handtag. Blir mycket jagande sen när vi ska ha något mindre, tror det kommer bli så att så fort bebis kan sitta bra i en sån så blir det en mindre vagn att ha i bilen när jag ska iväg själv på kortare saker. Sen har vi nitron när vi ska ut allihopa.
Det ska bli intressant att se i alla fall nu när bebisen kommer hur vagnen fungerar för mig om det vi hoppas kommer att lösa sig. Planerar att bygga en liten hylla över vagnen, typ som syskonbräda fast där jag kan ställa en kundkorg, så kan jag ta vagn och bebis och handla själv. Men sånt får vi se om det finns behov för sen.
Ska i alla fall recensera vagnen och lägga på en site för tips om hjälpmedel, är så ont om tips till rörelsehindrade föräldrar. Men jag tror vi valt rätt ändå.