Inlägg från: mammaveronica77 |Visa alla inlägg
  • mammaveronica77

Emmaljunga tråd, Vol 5

Hej!
    Jag funderar på en el city cross med syskonsits till mina små... Nån som har en bild? grabben fyller 2 i höst men har en scooter han kan sova i, bebisen är 12 veckor och det funkar inte i våran phil&ted då styret är för kort för mig... Nån som har syskonsits? Hur är ryggen där, kan de luta sig något?

• mammaveronica77
    mammaveronica77 skrev 2010-06-06 17:04:06 följande:
    Hej!
    Jag funderar på en el city cross med syskonsits till mina små... Nån som har en bild? grabben fyller 2 i höst men har en scooter han kan sova i, bebisen är 12 veckor och det funkar inte i våran phil&ted då styret är för kort för mig... Nån som har syskonsits? Hur är ryggen där, kan de luta sig något?
    Eller, näe, kanske måste ha en syskonvagn ialla fall.... Är de klumpigt med dubbelvagn?? Drar det snett när den 'r ojämt lstad??? Nitro är ju uteslutet för oss som bor på landet med bara en massa grusväg...
  • mammaveronica77
    2 små prinsessor skrev 2010-06-30 19:13:41 följande:
    Vad tycker ni är rimligt att ta för en city cross -09 då? (inköpt feb -09, med city korg, allroundåkpåse, skötväska och footsack)
    Jag är ute efter en extravagn till minstingen, så jag har en budget på 2000:- för den... Hellst mindre. Alltså blir det ju inte nån så ny vagn för mig... Men eftersom jag "letar" har jag sett några som jag fastnat för.. Tex en -10 med färgen funny rings, den ville de ha 3400 för, ingen korg förståss, en -09 lime/svart med korg för3800, så de verkar ju ligga däromkring.  Sen skulle jag nog tycka att 2500-3000kr är lagom, absolut inte mer...
    har en -06 på gång för 1400:-, men tvekar lite då jag hellst inte vill ha en svart vagn...
  • mammaveronica77
    2 små prinsessor skrev 2010-06-30 19:13:41 följande:
    Vad tycker ni är rimligt att ta för en city cross -09 då? (inköpt feb -09, med city korg, allroundåkpåse, skötväska och footsack)
    Jag är ute efter en extravagn till minstingen, så jag har en budget på 2000:- för den... Hellst mindre. Alltså blir det ju inte nån så ny vagn för mig... Men eftersom jag "letar" har jag sett några som jag fastnat för.. Tex en -10 med färgen funny rings, den ville de ha 3400 för, ingen korg förståss, en -09 lime/svart med korg för3800, så de verkar ju ligga däromkring.  Sen skulle jag nog tycka att 2500-3000kr är lagom, absolut inte mer...
    har en -06 på gång för 1400:-, men tvekar lite då jag hellst inte vill ha en svart vagn...
  • mammaveronica77
    Guld gossarnas Super Mamma skrev 2010-06-30 19:27:51 följande:
    Nja...iaf 4000kronor kan jag tro du kan få för er vagn,ni har ju mkt extra till. 
    Vad är det för färg? 

Mammaveronika77: vad är du ute efter för modell då? 
    HAR VÄRLDENS VACKRASTE BARN!
    Jovisst  kan man få 4000 för den, det beror ju lite på var man bor och vad det ligger ute för annonser "brevid"... Säger inte att vagnen inte är värd 4000 utan vad jag är berädd att ge, som sagt har jag ju sett att det går att få billigare...
    Jag är ute efter en city cross eller cerox. Hellst ska det gå att sätta en syskonsits på.  Har en PH sport och vill ha en vagn som det går att bara lägga lilltjejen i när vi är hemma inne eller ute... Hon sover gott i syskonsitsen när vi går, men det går ju inte att sätta henne där när hon sitter själv...
  • mammaveronica77

Har äntligen fått tag på en nyare cerox som jag ska hämta så snart säljaren är hemma från sin semester. Såg ut som de har slutat med de bra fickorna på sufletterna på de nya Rynkar på näsan, kommer ju ihåg sen sist vi skumpade runt med el att fickorna var super!!! Finns det ingen ficka nu???
    Är det nån som vet om skötväskan exlusive finns i pro boerdaux??

• mammaveronica77
    Zelmilainen skrev 2010-07-08 11:41:54 följande:
    kollar man emmaljungas hemsida finns den bara i black, white croc, creme leatherette och black croc
    style finns bara i celeb white och celeb black
    sport ska finnas i många färger däribland pro bordeaux 
    Hehe, ja där står det ju! Blindstyre är jag visst... Sport var ju rätt snygg den oxå, få se vad det blir, gubben min tycker ju vi har tillräckligt med väskor... Men jag vil ju ha en som matchar!
  • mammaveronica77

Men ver hittar ni de nya färgerna? Kollar hemsidan men hittar bara tior... Obestämd Nån som vet om Pro bordeaux  finns kvar när elvorna kommer? Behöver ju köpa en footsack till min "nya" vagn när jag får den... Attans vad långt det är till v 29 Flört, var inne till babyproffsen idag och fixade myggnät till lilltjejen, fanns dock ingen att fråga, bara semestervikarier som hade fullt upp...

• mammaveronica77
    t0va skrev 2010-07-11 14:15:09 följande:
    www.emmaljunga.se/2011/ här finns den icke officiella sidan med 11-modellerna. 
    Å tackar mjukast för tipset! Då behöver jag inte "jaga" ex i butik innan jag fått vagnen, utan kan lugnt vänta och beställa sen! Glad
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5