• Nype

Vi som har (eller ska) ökat befolkningsantalet i Sundsvall/Timrå!

Hej!
    Här håller ett gäng mammor ifrån Sundsvall och Timrå till. Vi snackar om alltifrån bästa vinterskorna, barnaktiviteter, trotsålder, dagishyvs till hur man får bort de tjuriga extrakilona på mammakroppen .
    Några har ett barn och andra har flera.
    Ålder på kidsen varierar från nykläckt till nästan vuxen.

Ju fler desto roligare tycker vi så välkommen hit!  

P.S. Är ni nyfikna på vilka barn och mammor som hänger här finns det en lista på förstasidan. Bara att kopiera och lägga till er själva om ni vill vara med  D.S.

Två goa brudar! Livet är fantastiskt!
  • Svar på tråden Vi som har (eller ska) ökat befolkningsantalet i Sundsvall/Timrå!
  • fru degis

Ha ha det var många du hade på lager!!

• Nype

haha det finns fler!
    Höggravid med hormonerna rusande i kroppen vet du!

• Anna Conda

Haha,härligt med lååång lista på smarringar! Kanske vi skulle ta mod till oss och ringa några av dom? Helt kört kan det ju inte vara? (Förresten,kom på att visst är Brittany Murphy också död?)

Idag har jag haft två GALNA barn här hemma.Märks att dom inte lekt med kompisar på ett par dagar. Även om dom leker jättebra med varandra nu och verkligen tokskrattar åt typ allt,så blir dom som två speedade ekorrar när vi inte umgåtts med någon eller varit på dagis. Skönt att det varit ute-väder.Melina har varit ute själv på gården här idag (med ett fönster öppet så jag kunde höra och se att hon var kvar och att allt gick bra).Hon var ute typ fem minuter ensam.Cool tjej ändå.

Fler än jag som tycker att barnen bara blir roligare och roligare? Jag tycker dom slänger sig med så roliga uttryck,och kan så himla mycket mer än man tror hela tiden! Barn är tamejsjutton det bästa som hänt mig!

Mamma älskar Gurkan (060408) och Kotten (071011)!
  • Nype

Cool brud som sin mor!
    Ja, de är för härliga nu!! Oftast..
    De suger liksom åt sig av allt som små svampar nu och kan verkligen överraska en med deras kunskap. Just uttryck som man själv använder blir ju en tokhit då småttingarna tar dem i sina munnar!! hahahaha!

• fru degis

Edvin kom med sin första svordom här om dagen, inge vidare... Måste vårda mitt språk lite bättre!!!

• Nype

ajajdå! Jag har alltid svurit som en borstbindare men har nu bytt mkt till attans och attans bananer om det är riiiktigt illa! Igår sa Tintin attans så jag är glad att jag lyckats byta till det... vad hade hennes första svordom annars blivit...{#lang_emotions_embarassed}

• twinmom

Glöm inte bort att det är klädbytardag på Hagaskolan den 20 och 21 mars. På lördagen är det öppet mellan 10 & 16 och på söndagen mellan 10 & 14. Det finns fika där också!

• Anna Conda

Elise har slängt ur sig jäklar eller jäklarns nån enstaka gång.Jag har inte gjort så stor affär av det hela.Får väl skylla mig själv,och vara glad för att hon inte hör dom gånger jag säger fulare saker

Mamma älskar Gurkan (060408) och Kotten (071011)!
  • Nype

twinmom: Tackar för tipset! Kommer absolut bli ett besök dit!

Usch, här har magsjukan slagit till Tintin är stackaren som åkt på det. Är väl bara en tidsfråga innan resten av familjen åker på det {#lang_emotions_undecided} Men nu är det vitpeppar och handsprit som gäller för hela slanten!
    Har ni andra klarat er!

• lillamye
    Nype skrev 2010-03-09 22:34:29 följande:
    twinmom: Tackar för tipset! Kommer absolut bli ett besök dit! Usch, här har magsjukan slagit till Tintin är stackaren som åkt på det. Är väl bara en tidsfråga innan resten av familjen åker på det  Men nu är det vitpeppar och handsprit som gäller för hela slanten! Har ni andra klarat er!
    peppar peppar så har vi än klarat magsjukan den åker vi mkt sällan på och hoppas nu så är fallet med vad som helst men inte kräksjuka.

kan ej med spyor inte heller plocka upp det tar hellre skit
Svar på tråden Vi som har (eller ska) ökat befolkningsantalet i Sundsvall/Timrå!