Ge mig dina bästa städtips! Total oordning här hemma...
I veckan har jag fått sorterat gamla fotografier som legat överallt och drällt, ni vet sånt här som aldrig hamnar i album och bilder man ibland ramar in och hänger upp, bilder man får kopior på av släkt och vänner osv osv.. alltså allt sånt som skräpar i skåp och lådor och aldrig hittar hem.
NU gör dom det!
Jag köpte såna här: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00115464/ - fyra såna lådor som nu står i garderoben.
På köpet fick jag rensat lite annat så jag kan tipsa om hur jag gjorde ; 1 låda rymmer bikinis och baddräkter, 1 låda rymmer bälten, hängslen och tillbehör till kjolar och sånt (accessoarer man kan ta bort) 1 låda rymmer finare underkläder som korsetter, min fina spetsbody jag hade på bröllopet, strumpebandshållare och lite sånt jag inte vill ha i min vanliga byrålåda.
och sista lådan som rymmer då alla foton som jag sprungit runt och letat. Jag har lagt ner dom i plastfickor så dom inte skadas och sen har jag även lagt ner alla inramade småkort jag inte längre vill ha på väggen. allt fick plats snyggt och prydligt.