Inlägg från: Bellman01 |Visa alla inlägg
  • Bellman01

Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2

Åhh så kul SPRATTANJANSSON, hoppas på guldäggen för dig!! Lycka till på måndag!!

• Bellman01

Behöver lite råd från Er!!

Jag har nu varit nedreglerad med suprcur i ca 6 veckor, och imrg första VUL. Är kluven om jag skall välja att vara nedreglerad nån månad till. Mår ganska dåligt av suprecuren, DÅLIGT humör, viktuppgång/svullen, allmänt nedstämd osv.

Hur har ni andra gjort?? Turkisk peppar hur gjorde du?? Jag vill ju göra det som gör mig gravid...ja jag vet omöjlgt att "göra" så att jag blir gravid, men man måste få önska.

Snälla ge mig lite råd, VUL imrg

• Bellman01

Gräddnosen: Ja sådär kroppen var inte redo för hormonsprutor än, så jag har fått öka dosen på nässprayet till det dubbla och nytt VUL 24/8. Så jag får stå ut lite till, men det gör jag gärna. Allt för att det skall vara så perfekta förhållande som möjligt när det väl är dags

Babyväntan: Som sagt behövs det ju "bara" ett ägg- Så nu ruvar du på guldägget.

Sprattanjansson: Hur gick återföringen idag???

• Bellman01

Gräddnosen: Jag har haft en nedregleringsblödning, men hö äggstock är fortfarande aktiv med en stor äggblåsa. Var på nytt VUL igår, ingen förändring. Så nu blir det nytt VUL 2/9 och om det inte hänt något så ska dem sticka hål på blåsan så jag snabbare kan fä en blödning. Långdraget denna gång.

• Bellman01

Jippi nu har jag iaf fått lite rosa på toapappret, så blödningen är väl på gång. Så nu kanske jag snart får börja med puregon.

• Bellman01

sprattanjansson: om du nu måste göra ett försök till, vilket inte kommer att bli aktuellt. Så kan jag varmt rekommendera Öresundskliniken. Alla där är mycket trevliga och mänskliga. har tyvärr hört mindre bra om Cura nuförtiden. Jag gick själv på rekomendationer och är glad att vi valde ÖK. Mensvärk kan vara = gravid. Solig

• Bellman01

Skit också sprattan. Bamsekram till dig.

• Bellman01

sprattanjansson: Tråkigt med mensen, men kul att du skall till ÖK! Kanske vi ses i väntrummet.Solig Välkommen till ÖK tråden.

• Bellman01

Ho ho vart har alla tagit vägen???

• Bellman01

sprattanjansson: kul att du okar ta tag i det igen och jag tror att du blir nöjd på ÖK, har du hittat tråden?? Go pappa du har. Har själv en pappa som har svårt att visa, men oroar sig i sin ensamhet. Vi lånade pengar av mina föräldrar och nu när jag ville betala tillbaka, sa pappa att han inget ville ha. Nu e det betalt sa han. Mannen och jag är evigt tacksamma, och vi kommer på något sätt att åtgällda det.

Svar på tråden Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2