Inlägg från: myslisa82 |Visa alla inlägg
  • myslisa82

Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2

Nån mer av er som ruvar som har molvärk i magen???? TYp lite lite mensvärk???

• myslisa82

Turkisk Peppar: Jag känner inte heller av nåt annat än molvärk i magen, men det e väl inte så vanligt att man gör det heller=) Man bara vill så gärna känna nåt litetlitet=) Har ömma bröst som bara den o stora haha=) Men det e det enda!!!

Vissa säger att man kan känna när ägget fäster? Vad tror ni?

Kram

• myslisa82

Ja man får hoppas att det e ett bra tecken:)
    Jag håller med dej....så drygt att inte veta o bara vänta vänta vänta!
    Emellan åt känns allt så bra o sen kommer det typ mens värk o då känns allt kört igen...........kan vi skruva fram tiden lite eller???

Kram

• myslisa82

Grattis babyväntan till många ägg=)

• myslisa82

Turkisk Peppar: Hur känner du dej idag?

Grädnosen: Vad tråkigt, ska hålla alla tummar o tår att det är ett guldägg ni har i frysen=)=)

• myslisa82

Jodå, jag har oxå ömma bröst fortf. I övrigt känns det typ ingenting! Molvärken är som bortblåst, vilket jag inte vet om det e bra eller dåligt!

Man tänker för mycket helt enkelt;)

• myslisa82

Hej allihop=)
    hur mår ni idag???

Själv har jag en liten deppdag.....vet inte varför! Allting känns bara hopplöst o misslyckat. Alla symtom är borta o det känns som om mensen kommer komma i helgen, lagom innan td. Men jag lever fortf på hoppet=)

Hoppas ni andra mår bättre!

Kram på er

• myslisa82

Tack Jomi=)
    Hoppas bara det e kroppen som luras. Så länge inte mensen kommer så e det ju inte kört! Måste försöka va positiv!!!!

Trevlig helg

• myslisa82

Gräddnosen: Ja ruva e verkligen hemskt, samtidigt som det e helt underbart. Man har liksom kämpat med sprutor o läkarbesök till höger o vänster o att ruva e ju verkligen upploppet=) Men som sagt, jobbigt som bara den.

Jag har inte haft mens "på naturlig" väg på över ett år (pga operation o så) utan har fått tabletter för att få igång den. Så jag kommer knappt ihåg hur mensvärken va precis innan. Men det känns inte riktigt som mensvärk heller, för det bara molar i magen. Blir inte klok på det! bara vänta o se!

Man e ju bara så himla rädd att behöva bli så besviken igen......

Kram

• myslisa82

Turkisk peppar: JA vi får göra det. Känns som det är de jobbigaste dagarna nu precis innan testdagen.
    Tur vi kan peppa varandra här, känns så skönt att skriva av sig lite.=) Så man inte blir helt knäpp!

Kramar

Svar på tråden Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2