Inlägg från: Toppenloppan |Visa alla inlägg
  • Toppenloppan

Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2

Barnsugen:

Jag STORGRÄT ju i bilen från Carlanderska i säkert 30 minuter, trots finfint resultat! All spänning och oro släppte, men höll sig inte borta så länge....

Fredagen 1/4 ska bli trådens nya lyckodag!

2011 ska bli ett bättre år!
  • Toppenloppan

Oj oj, snart är det fredag och såååå mycket roligt som ska hända för alla då! Födelsedagar, VUL och så!! Vi får tillgång till vårt nya hus oxå så det ÄR i sanning en lyckodag!

• Toppenloppan
    Smulan:

GRATTIS!!!! Vad roligt att embryot klarat sig så bra!

Är såååå nyfiken och spänd hur det går för alla idag, håller tummarna hårt hårt här
  • Toppenloppan

Barnsugen; Underbart! Jag läste på internationella studier efter vårt första VUL 4,5% risk för MF efter att man sett hjärtslagen på VUL! Ungefär som livstidsrisken för att få....tjocktarmscancer!

• Toppenloppan

Smulan:

Jag har ruvat 6 gånger och haft både mycket och lite symtom de olika gångerna! För min del var det första symtomet vid båda mina plus (MF v 4+5 ena gången) mensvärk som kom en vecka innan TD och var KRAFTIG! Vid missfallet försvann den igen men nu har jag fortfarande ordentligt ont vissa dagar, när det växer mycket enligt gynekologen!

Brösten började inte göra ont förrän efter TD, illamåendet vecka 6 och stegrande till vecka 10 då det vände, puh! Trött har jag varit av hormonerna efter alla IVF-försöken men nu har det suttit i efter TD.

Om du backar och läser vår kära Spättans uppgivna inlägg för någon vecka sedan så ser du tydligt hur säker man kan vara på att INTE vara gravid och hur underbart fel man kan ha

Junie:
    Håller alla tummar jag har, "Sesam" håller säkert sina oxå, för att allt går bra imorgon! Tycker 60% låter ovanligt lågt, hon har säkert fel

Svar på tråden Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2