• s89

Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2

Hej tjejer!!

Hur lång tid tar det att ställa sig i IVF-kö?
    Undrar bara ifall man behöver göra det. Har nämligen Endometrios själv, men ska försöka bli gravid utan IVF, men bra att veta hur lång väntetiden är.
    Lycka till alla!!{#lang_emotions_smile}

• s89
    TurkiskPeppar skrev 2010-03-18 20:53:53 följande:
    s89: Det beror på i vilket landsting du ska göra ivf. I skåne där jag bor är det inte lång väntan alls, men i stockholm tror jag det är 1,5 år. Om du ska få gratis-försök måste du få en remiss till ivf från din vanliga gynekolog, så då sätter du inte själv dig i kö utan det ordnar gynekologen. Lycka till med era försök!
    Tack så mycket !! :)
  • s89

Turkisk Peppar: Stor lycka till kram!!! {#lang_emotions_smile}

• s89
    TurkiskPeppar skrev 2010-03-20 12:00:13 följande:
    Tack alla som hållt tummar för mig! De gjorde nog susen, för imorse fick jag för första gången se hur ett plus ser ut Vågar dock inte lita på att jag är gravid förrän rmc ger mig resultatet på nästa blodprov. Kanske är mitt hcg fortfarande för lågt även om det är tillräckligt högt för att ge utslag på ett urintest. Men det känns ju betydligt hoppfullare idag i alla fall Kommer bli en fortsatt nervös väntan... men har bestämt mig för att försöka njuta så länge jag inte ser någon mens eller hör något negativt från rmc.
    Grattis grattis!! {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2