Inlägg från: KristenTjej84 |Visa alla inlägg
  • KristenTjej84

Jesus Mirakel Tråd 3

SkåneP skrev 2013-04-30 21:08:45 följande:
    Visioner och drömmar?

Ja det är säkert till stor hjälp mot sjukdomar och naturkatastrofer.
    Det finns många olika visioner och drömmar, folk som Jesus visat sig till har han helat och efter det har de blivit friska från sjukdomar.

• KristenTjej84
    Ermenegildo skrev 2013-04-30 17:29:11 följande:

"De goda dagarna är slut"? Är det domedagsprofetian igen? Vet du hur många religiösa som redan felaktigt förutspått jordens undergång?

Men trevlig Valborg på dig också. Härligt att du deltar i firandet av en gammal hednisk högtid!
    Det förstår jag att dem gjort, då religiösa som kommit med påståenden om att den och den dagen går jorden under har struntat i vad som står i bibeln, det står att ingen vet exakt datum, samma om Jesus återkomst, ingen förutom fadern i himmelen.
    Jag står inte på höga hästar och tror att jag står över Guds ord, därför säger jag inga datum, men jag följer det som Jesus sa att var tecknen på att hans återkomst närmar sig och de har börjat hända nu.

• KristenTjej84
    Johan75 skrev 2013-05-01 12:15:35 följande:
    Fast igen, så har kristna tolkat bibeln i sedan den nedskrevs. Andra kristna har sagt exakt samma som du för 200, 500, 1 000 och 1 500 år sedan.
    Först nu vi har tekniken som det står om i uppenbarelseboken

• KristenTjej84

När det gäller natur katastroferna så tycker jag som Michael Jackson, att det i de flesta fallen är vi människor som förstört naturen så att katastroferna eskalerat, naturen som Gud vill att vi ska sköta har vi misskött.
    Alla rökare borde tänka på hur många träd man måste hugga ner för att få en cigarett ask t e x.
    För att inte tala om miljö gifterna, överdrivet kött ätande osv...

">

• KristenTjej84
    Johan75 skrev 2013-05-01 17:33:22 följande:
    Fast de sa kristna även för 200, 500, 1 000 och 1 500 år sedan.

De var för ivriga, chippet under huden( antikrists regerings chippet) som kommer vara det enda betalnings sättet under antikrists regerings tid, har de kommit på först nu. Detta står det om i uppenbarelseboken.
    Tar man det så är man evigt fördömd, då man med sitt handlande har visat att man vill vara med i antikrists system och därmed sagt sitt sista nej till Jesus. Antikrist kommer vara en falsk profet som vill att alla ska tillbe honom och gör en massa under o mirakler för att "om möjligt även bedra de utvalda" det står om detta i nya testamentet, först o främst uppenbarelseboken.
    De som inte tar chippet o litar på Jesus kan och kommer Gud hjälpa övernaturligt sätt att få mat.

http://decryptedmatrix.com/live/the-mark-of-the-beast-implantable-rfid-chips/

">

• KristenTjej84
    SkåneP skrev 2013-05-01 20:36:50 följande:

Att vi bor på en planet vars skorpa långsamt kyls ner och som har rörliga kontinentalpattor är alltså människans fel.
    Att planeten håller på att bli förstörd är människans fel.
    Tror att någon av er tog upp regnskogen o natur katastrofer så..
Svar på tråden Jesus Mirakel Tråd 3