gravid, ångrat mig
Har bara läst ts!
TA det lungt! jag tror det är vanligt att det blir så! JAg mådde hemskt dåligt hela min första graviditet, hade ångest och ville inte alls ha barn, det kändes som ajg hade förstört hela mitt, och sambons liv! hur kunde jag någonsin villja ha barn?! I slutet av graviditeten började det diock kännas lite bättre, då var det jobbigaste att en kompis fick barn ca 2 måander innan det var beräknat för mig...det var jobbigt, och jag ville lixom bara ha ut min bebis, var inte alls kul att vara gravid, speciellt när man lixom kände att jag inte ens vilel ha barn:-O
Bebisen kom...och mitt liv har aldrig varit bättre än det är nu med barn! jag njuter varenda minut, förutom första veckorna, dom var ganska jobbig, fick nog någon slags babyblues eller vad det heter...grät helatiden och det kändes bara tufft allting, fast, jag njöt ändå av tiden...för det var så underbart med lilal bebisen:D Nu har det gått snart 3 år och "bebisen" har nu oxå fått sig ett syskon! Den graviditeten var inte alls lika jobbig på det viset!
Försök att prata med din man! och försök honom att förstå att det nog är hormonerna som spökar hos dig! Kanske kan du prova ringa bm och fråga om du kan få komam och prata med någon där?
Lycka till!