Inlägg från: grodanboll85 |Visa alla inlägg
  • grodanboll85

gravid, ångrat mig

TS så där kände både jag å sambon när vi fick veta att vi vänta barn hur ska vi klara de här vad har vi gett oss in i osv osv men när dottern kom till oss så föll alla bitar på plats. Idag tänker vi båda va va de egentligen för liv man levde innan henne jo de va festa osv osv livet blev helt annorlunda men åt de mega bra hållet istället den kärleken man får av sitt barn går inte att beskriva i ord utan den måste upplevas
    Idag lever vi för våran dotter hon är de största å bästa som hänt i vårat liv hon är vårat liv idag. Dottern blir 3 år nästa månad.

Känn ingen skuld i hur du känner å tänker de är fullt normalt å känna så som du gör lycka till med allt å grattis till bebis i magen

• grodanboll85
    Anonym skrev 2010-02-23 19:47:27 följande:
    Tack tack!Det känns mycket bättre nu. Jag är fortfarande livrädd men börjar någonstans inse att det kanske inte är slutet på mitt liv utan början på mitt nya bättre, finare och underbarare liv.
    Ja många säger ju att livet slutar när man får barn men de är verkligen tvärtom livet börjar när man får barn oavsett om de är biologiskt barn eller adopterat barn man KAN fortfarande göra de man vill fast man har barn man kan ta med sig barn å resa osv. Livet blev mkt roligare när man fick barn
Svar på tråden gravid, ångrat mig