gravid, ångrat mig
jag tror inte du är ensam om att känna så. jag skulle nog säga att det är mer normalt att känna så än inte.
herregud att få barn är även ett trauma! allt man känt till kommer att förändras! självklart blir man rädd!
och visst kan man "önska" att man var ensam ibland. det är ju så enkelt så
vi väntar vårt andra barn och jag kan även få panik av det. varför ska vi bli 4a? när vi har det så bra av att bara vara 3? osv osv
samma som jag kände när vi bara var 2 och skulle bli en till.
att man sedan har en massa hormoner som bara sprutar ur öronen hjälper inte till ett dugg! men ni tog ändå bestlutet utan hormoner ur öronen och ajg tror att det som talar i dig nu inte är den rationella-du utan hormon-du jag lovar att det kommer att bli toppen! (om än jobbigt ibland också)
sedan kanske det inte är så kul att vara gravid heller men det är en annan femma...
jag kan också se det så att all tid verkligen har SIN tid. nu är barnet/barnen så små och det har sig charm men även sin avigsida, sedan kommer de växa upp och likaså med hur man känner inför saker. skönt att få äldre barn, kunna göra saker samtidigt som det blir andra problem och att de även ska lämna en en dag
så jag tycker att du ska försöka se framåt, livet tar INTE slut för att man får barn. det finns en massa man kan göra! om inte förr så senare
OCH jag kan även känna att det ska bli skönt en dag när de har vuxit upp, få ett vuxet förhållande till sina barn, kanske få barnbarn osv
OCH då är det återigen bara min man och jag, ensamma tänk vad mycket vi kna hitta på då
kram på dig