Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
Bara nyheten...
Bara nyheten...
Loppa 8 nersövning är absolut inget att grunna på om det blir så det fixar du galant men först och främst så håller vi tummarna för dag 5!
Fendt, lova att skriva så fort h*n är ute!! Är så nyfiken på allt =)
Kappan: när skulle du göra dina hål? hur går ni vidare om det är ok?
Jag börjar känna mig tjock, känns tidigt. 14+3 Kommer bli stor som ett hus känns det som nu. Men det är ju detta jag längtat efter så =) Huvudsaken är att det går att rida fortfarande och att hästen orkar mig ;)
Trevlig lördkväll!
Maskrosungen: Det är väl en bebismage men man känner sig lite tjock, vågen stod på 1+ i morse... det är väl bara att gilla läget.
Fendt: DU är ju hur hurtig som helst, helt fantastiskt! Lite avundsjuk är jag allt ; )
Kappan: Hur går det med skolan? Känns det rätt? Hormonrubbningar är jobbigt men för en god saks skull när man orkar.
Kram
Fendt: Är så nyfiken så nu måste den titta ut!! Ät lite choklad åt mig också, låter så gott men jag är inte sugen tyvärr. Egentligen är jag ju glad för att jag tappat suget =)
Har fått ont i ländryggen är rädd för att det är foglossningar bak, fram har jag ju redan. Vill ju inte sluta rida ;)
Fast jag ska inte klaga jag har ju bönat och bett om detta!
Maskrosungen: 16+4, kände av dem i v 9 - 12 men så lugnade det sig lite men nu verkar det vara tillbaka. Har svårt för att resa mig, ändra ställning och röra mig för mkt... Var sjukskriven sista 3 månaderna förra gången, då kunde jag inte röra mig. Men det är väl svårt att bli sjukskriven tror jag om det blir aktuellt, hoppas inte det för jag vill gärna jobba länge denna gången. Fast idrottslektionerna börjar bli jobbiga att ta.
Kämpa på fröken sy, förstår så väl hur det känns. Tur jag hade sommarlov när jag var i din period. Hoppas hoppas det vänder! Ska hålla alla två tummarna jag har! Det vände för mig i v 14. Men visst spyr jag lite då och då, varför ta bort en ny vana.... ;)
Fendt! GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Vad härligt! Skriv nu små mysiga rapporter tack. En tjej, jag som trodde på en kille ;) Så roligt. Nu väntar jag med spänning på namnet!
Kram
Kappan: Stackars dig, hoppas smärtan snart försvinner. Hur ser du på att IVF är enda utvägen? Självklart förstår jag att det är bedrövligt samtidigt som man får en förklaring varför ingenting har hjälpt! Många kramar och tankar till dig!!!
Många tankar till er som kämpar med illamåendet verkar bara vara Humlan och Fendt som klarade sig utan hittintills.. Jag mår dock bättre nu i v 19 och har gjort ultraljud idag, det gick fint. Har även berättat på jobbet idag och för min familj. Jag är lite slö av mig ;)
Kappan: Du ska inte känna att du misslyckas!!! Så är det inte! Vi åkte till CUra ganska omgående och körde på direkt, ett kort program som de kallade det. Vi väntade ingenting, men vi betalade privat. Fast på informationen satt det andra som skulle göra det genom landstinget och de skulle inte heller behöva vänta var min uppfattning. Jag är jätte-nöjd med CUra, fantastiska människor och snabba svar på alla frågor och snabb hantering.
Här härjar foglossning och barn i magen men det är bara att kämpa på =)
Jag älskar apelsin förresten, märkligt att jag upptäckte det först när jag är 34.... ;)
går in i v 21 i morgon magen börjar synas men ännu har inte många fattat...
Kappan, jag fattar nog inte riktigt. Klamydia och igenväxta äggledare är en gemensam nämnare? Och du är säker på att du har haft K? Jag hoppas du får rätt i alla verktyg du behöver. Har ni hamnat i IVFkön än? Vill du hamna där nu eller hur kännes det? Hur mår du? STOR KRAM till dig
FiaLotta hur gick det på jobbet?
Kram till alla!