Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
Tack för att du gjorde en ny tråd :)
Tack för att du gjorde en ny tråd :)
Grattis Fendt! Det är ju underbart. Skönt att se att det rör på sig o fler blir gravida det ger ju oss andra hopp också. Hoppas att det går bra på ultraljudet. Jag är jätteglad för er skull! Kram!!
Grattis Humlan1234. Vilken lyckotråd!! =) Det är ni värda.
Hur gick UL Fendt?
Men var det prover om du hade ägglossning kanske? Det tog de på mig med, Men ring och kolla. Tror inte att det är ngt konstigt utan bara värden för hur du låg just då.
Fendt: Gud vad kul. Grattis. Redan v. 11 oj vad tiden går.
Stor kram till er som plussat och till alla er andra också, vår tid kommer också.
Fendt: Ja det kan man väl göra, ringa o tala om att ni är gravida. Tror att de skulle uppskatta det. Hur mår du?
Skönt att se att ni är igång igen Kappan. Det hade jag ingen aning om det med att man räknar dag 1 som dagen efter om man får mensen på em. Att de inte upplyser om det direkt då. Får hoppas det går bra med din dubbeldos pergo.
Fendt: Gud vad mysigt och få höra hjärtljuden. Jag längtar till vi också får det. =) Fick du tag i Besima?
Vi var i Malmö idag och vi ska ha äggplock på måndag så ons nästa vecka så ruvar jag förhoppningsvis på ett litet embryo men vi får se hur det går.
Gick inte alls med provrörsbefruktningen. Äggplock i måndags och fick ut 6 ägg. Gjorde så jäkla ont men värt det när vi såg äggen på skärmen. Sen i igår skulle vi ringa o se vilken dag vi skulle få tillbaka ett ägg och då fick vi besked om att inga ägg befruktats :(. Känner mig helt tom. Sån lång process med alla sprutor och undersökningar innan äggplock o så blir det så. Jaja, livet är orättvist ibland. Nu får vi vänta till slutet av maj för nästa ivf.
Hoppas ni andra mår bra.
Kram!
Nej det räknas iaf inte som ett försök eftersom vi inte fick tillbaka ngt ägg så det är ju bra. Jag måste få min blödning nu ca 2 veckor dit. sen måste jag invänta nästa mens o från den räkna 21 dagar till att börja med nedregleringen. Man var tvungen att vänta så länge för att typ"vila" äggstockarna mellan behandlingarna. Men men bara till att vänta.
Blom går det bra att ta sprutorna? Jag tog 2 om dagen i 25 dagar så man vande sig ganska snabbt.
Haha, jag tyckte det rosa var så gulligt. Till och med Besima o ssk har rosa kläder :). Fick lite sex and the city vibe på något sätt. Men det kändes trevligt. Men alla kanske inte tycker om rosa :)