Inlägg från: Klunsen111 |Visa alla inlägg
  • Klunsen111

xtravaganza

Hej alla! Var på Lifetime-träff igår. Det var väldigt trevligt att träffas i en större grupp. Vi var bara tre stycken i vår grupp tidigare. Var riktigt positiv när jag gick därifrån. Dessutom hade flera kommenterat mitt foto (som de tagit för att ha i annonser) på väldigt positiva sätt. Typ "Vad snygg hon har blivit!" "Vilka långa smala ben!". Det om något taggar ju eftersom de säger det till andra och inte bara för att vara "snälla". KUL!!

På tal om att springa så ska vårt Viktcenter fixa en buss till Växjö till Vårruset och då tänkte jag hänga på.

• Klunsen111

Tyvärr hade jag gått upp 0,6kg vid vägningen idag men det är första uppgången sen starten den 4 oktober så jag blir inte så orolig. Det har varit mycket i veckan med sjuka barn och inskolning på dagis som inte funkar så bra och så har jag börjat jobba. Det är svårare att fixa bra mat på jobbet om man inte har tid att planera sin matlåda... Ska ta nya tag!! Jag har ju passerat min målvikt och har en "buffert" på tre kilo men jag trivs så här och ska jobba för att hålla den.

• Klunsen111

Vi räknar ingenting på vårt Viktcenter. Det hade ju varit bra att lära sig, eller??

Jag ska på min andra Lifetime-träff i kväll samt köra ett träningspass. Har inte tränat sen i fredags för det har inte gått att få ihop. Ska nog väga mig med. Sist hade jag ju gått upp 0,6kg och är såå rädd för att ha hamnat i en bestående uppåtgående svacka eller vad jag ska kalla det. Får väl se...

• Klunsen111

Tack för era svar!! Jag verkar inte känna om jag går upp eller ner längre. Trodde verkligen att jag hade gått upp men det visade sig att jag gått ner 1,6kg. Känns lite konstigt att inte kunna lita på sin egen känsla men samtidigt är jag ju glad. Bara det att jag ligger under målvikten med tre kilo så nu får jag inte gå ner mer. Måste handla hem massa bra ingredienser nu för det känns tomt i skåpen.

• Klunsen111

Har en fråga: Har ni ofta magknip?? Jag är ju inne i jämnvikten och det funkar bra men jag får ofta ont i magen efter måltiderna. Har köpt psylliumfröskal för att hålla magen igång och det funkar bättre än nånsin men har ändå knip. Någon som har samma erfarenheter??

• Klunsen111

Pyttis: Man är absolut inte så hungrig hela tiden. De första fyra dagarna tyckte jag var värst men sen bara rulade det på utan att man led särskilt mycket, tyckte jag. Kämpa på!!

• Klunsen111

Jag har också syndat i påsk :(

Inte bra alls... Ska hålla mig till mat ikväll i alla fall. Inget mer godis!!

• Klunsen111

Muminlina: Tråkigt med ditt jobb. Hoppas du kommer över det så du kan gå vidare med nya tag igen. Man ska ju inte gräma sig över vad man stoppat i sig utan tänka att nu gjorde jag så och det var inget bra. Det ska jag inte göra fler gånger. Kram och lycka till!!

Svar på tråden xtravaganza