• AochJsMamma

Gekås vol 14

Annica1 skrev 2010-05-01 15:42:51 följande:
    Säljer som nutrilett eller naturdiet på gekås? till vilket pris ungefär?
    japp, vet dock inte pris
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    Skytten75 skrev 2010-05-10 11:27:08 följande:
    Vad tror ni är det mycket folk nu på Gekås? Vill gärna åka dit o shoppa. Vilken dag är bäst torsdag (Kristi himmelfärds dag), fredag (klämdag), lördag eller söndag?Tacksam för svar!
    undrar detsamma! Lutar åt torsdagen dock, ska till svärmor o då måste man ju stanna till vid Gekås (alt åka dit en sväng själv på eftermiddagen, kanske lugnare då??)
  • AochJsMamma
    Madeleine skrev 2010-05-13 16:18:41 följande:
    Hur var det idag på gekås? Hysteriskt mycket folk eller. Tänkte åka på Lördag, undra vilken dag som är värst...
    imorgon enligt Gekås, värsta dagen under kristi flygare helgen, ca 20 000 besökare
  • AochJsMamma

ang spjälskydd så är det nog höjden på dem som många ser som negativt,, de är i likehet med Ikeas rätt låga. Annars hade jag lätt köpt ett, priset är ju super o de finns i enfärgat i massa olika färger vilket ju är bra om man som mig vill ha ett som matchar även mönstrade påslakan. Vi köpte ett vitt på Babyproffsen, babydan eller nåt sånt..dyrt men högt vilket jag ville ha..

• AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-05-17 19:14:02 följande:
    Idag var jag förbi Gekås och dagens bästa köp är ett UVset bestående av kortärmad tröja+shorts för 129:- Blått och rött med stjärnor på:www.zunblock.se/(scrolla neråt)
    åå sjysst, sånt hade jag velat ha till Alex!
  • AochJsMamma

hmm undra om UV dräkterna finns kvar i helgen?? Känns som att de kommer ta slut med en gång...hade verkligen velat ha en till. Förersten, var den hel eller tvådelad?

• AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-05-18 07:42:55 följande:
    2-delad. De hänger på en snurra ihop med Gekås vanliga uvkläder,även de tvådelade,men med Kittykatten och Spiderman
    precis det jag behöver... jaja, håll tummarna att de finns i helgen o att det blir en trip till V-berg..
  • AochJsMamma
    ramone1 skrev 2010-05-18 09:19:13 följande:
    tror dom kommer ha uv dräkterna till augusti i allafall
    fast de brukar väl inte ha det märket annars? Känns som ettt tillfälligt parti? Annar sfinns ju bara de gräsliga med Hello Kitty o Spiderman..
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-05-18 09:30:02 följande:
    Tror det är ett parti precis som du säger..Utöver dessa hemska HK och Spiderman finns det även en svart med Cars som Max hade älskat men jag tycker att revärerna på sidorna såg missfärgade ut
    tror ocå det...vet du om gekå shänger undan om man ringer dem? Tänkte så att man inte åker i onödan..
  • AochJsMamma
    avilo skrev 2010-05-18 11:44:12 följande:
    Någon som vet om det finns ryggsäckar till barn åldern 1-4 år?Någon som har en bild så man kan få se också?
    finns flera olika, de flesta med typ nalle puh, spiderman, etc.
Svar på tråden Gekås vol 14