• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

Ekorrfamiljen skrev 2010-03-26 14:37:18 följande:
    Köp på dig ett gäng amningsbehåar så du har att byta med. Själv ångrar jag att jag bara köpte 4, det hade behövts fler. De är ju så sköna och BILLIGA!! Hoppas att jag får möjlighet att åka till Ge-Kås snart, men senast till sommaren.
    Håller med.. själv köpte jag bara två och man har ju de på sig typ 24/7
  • Kaerleksbarn

Idag har min mamma strosat runt på Gekås
    Hon köpte en sittdyna till vår Tripp trapp vi fick hem för två veckor sen..
    och ett megastort påskägg +godis som lillebror får i födelsedagspresent nästa vecka.
    Tyvärr va byggplattorna till legot slut verkade det som

• Kaerleksbarn
    Ekorrfamiljen skrev 2010-03-27 12:10:22 följande:
    Ja, jag måste ha dygnet runt iaf för jag läcker såpass mycket, ännu efter 4 månader så om jag skulle sova utan behå skulle sängen bli sjöblöt. Har som tur är ett par gamla behåar också att alternera med, men det är ju roligare med nya fräscha.
    Menar det, har också dygnet runt
  • Kaerleksbarn
    Ellien skrev 2010-03-27 16:36:23 följande:
    Ni som har köpt "trip trap"-stolen, har ni någon dyna till? Jag köpte en dyna på Gekås, men den passade ju inte alls. Testade med en till trip trap, men den passar ju inte heller... Hur har ni andra gjort?
    Vi fick hem Tripp Trapp stolen från Gekås förra veckan...
    i fredags va mamma där och köpte en dyna, passar ju som en smäck
  • Kaerleksbarn
    sarsparis skrev 2010-03-27 19:42:55 följande:
    Snart bär det iväg till gekås :) Nu till min fråga, har ni köpt sängkläder där någon gång, alltså till era egna sängar? hur är de i kvaliten, är de mjuka och sköna utan att noppra? Köper i vanliga fall bara sängkläder på hemtex då jag allt för många gånger fått tag på bottennapp, men nu funderar jag på att köpa på gekås istället.
    Har köpt sängkläder på Gekås och de är dösköna...
    mycket mjukare och skönare än Ikea!
  • Kaerleksbarn
    Elins mamma 2010 skrev 2010-03-28 19:13:53 följande:
    minns du vad det var för märke? är det som med bebiskläderna, att det finns bra och dåliga märken på sängkläderna?
    Nej va nog inte något särskilt märke.. går på de som är fina när jag köper sängkläder
  • Kaerleksbarn
    Maria222 skrev 2010-03-29 09:12:50 följande:
    Hur länge kan barnet sitta på en tripp trapp stol? Vi har en snart 3 åring hemma och han känns lite för stor för barnstolen, samtidigt som han inte når upp bra till maten från en vanlig stol.
    Enligt Stokkes hemsida kan man sitta i en Tripp Trapp tills man är vuxen
    Min kompis åttaåriga lillasyster sitter fortfarande i sin när hon gör läxor..
    blir ju som en vanlig stol när man ändrar om den!
  • Kaerleksbarn

Gekås Tripp Trapp är 83½cm från ryggstödets kant och ner till golvet...
    från översta sittbrädan och ner till golvet är den 58½cm

• Kaerleksbarn
    Wallmo skrev 2010-03-31 08:15:43 följande:
    Förlåt helt OT men jag kollade i ditt albun och såg den sötaste lilla sparkdräkt i turkost med en röd igetlkott på rumpan!! Helt underbar! Vart hittar man en sån???
    Hela den mappen heter ju "MeandI-kläder"
    Har en kompis som har party och säljer för dem...
  • Kaerleksbarn
    Kalla mig X skrev 2010-04-01 10:29:28 följande:
    Har sett flera som köpt skötbädden som är tygklädd, är dem bra? Stod och funderade på att köpa en sådan när jag var där sist men blev osäker, om bebis kissar eller bajsar på skötbordet och det kommer på tyget, är det lätt att tvätta bort ifrån tyget?
    Vi hade vanlig uppblåsbar från början men katterna tog sönder den^^
    När vi gjort oss av med katterna i januari köpte vi den i tyg på Gekås..
    men vet inte om jag tycker det är så mycket fräschare.
    Den är finare och tydligen tvättbar (inte haft den så länge) men kommer nog köpa vanlig uppblåsbar igen när vi åker dit nästa gång. Dessutom passar den inte helt hundra på vårt skötbord så den ligger ovanför kanten och till skillnad från den uppblåsbara som har uppblåst kudde uppe vid huvudet så har den i tyg ingen kant alls...
Svar på tråden Gekås vol 14