• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

Pigelinen skrev 2010-03-21 17:13:59 följande:
    hihi ska åka ner på påsklovet... kan inte låta bli. Vist det KAN vara mycket folk men det kvittar. Vi åker på tisdagen v 13 då det är lov här, vet att endel har veckan efter men som sagt, jag åker dit oavsett, kan ju itne var mer än helgerna innan jul Nu blir det till att skriva inköpslista, har ju inte varit där sen i februari
    Här i Halland är det påsklov v14, Gekås ligger ju i Halland
  • Kaerleksbarn
    Villemol skrev 2010-03-22 08:50:14 följande:
    Är också intresserad av den här "behållaren" och annat som hör dit till . Någon som har koll? Väggbokstäver, finns det? Är Gekås billiga på trädgårdsredskap och sådant? Är det ngn vits att köpa sådant där?
    Väggbokstäver är jag inte helt undra på.. men hela ord vet jag de har!
    Är väl en snarlik variant men lite trist då man inte kan skriva själv...
  • Kaerleksbarn
    malin jn skrev 2010-03-23 13:43:11 följande:
    hur är det med tripptrapp stolen... den fanns för någon vecka sedan men den tog slut om jag inte minns fel? Fylls det på eller har tåget gått om man vill ha en sån till bra pris?? Var där en dag före de kom ut i butiken- känns grymt att jag missa och vill åka ner och köpa en till... hur tycker ni som varit där det sista, är utbudet bra på tjejsidan om man är ute efter storlek 80? sist köpte jag 74 och de var lite små i storleken???
    Stolen "tog slut" förr förra veckan men fanns förra veckan igen!
    Fick nämligen en hemlevererad i torsdags av en kompis som jobbar där
    Och de tillhör standardutbudet så de tar inte "slut".. i så fall har de inte hunnit fylla på..
  • Kaerleksbarn
    Lantani skrev 2010-03-23 16:49:51 följande:
    Vad kostar "tripp trapp" stolen? Är den bra?
    549kr
    Vår dotter på 6mån (på lörd) älskar den och vi ser inte stora skillnader på en "riktig" Tripp Trapp och Gekås modell.. enda skillnaden vi hittat är att den "riktiga" modellen har hack när man ska ändra storlek och Gekåsmodellen har skruvhål istället..
  • Kaerleksbarn
    Greksmurfen skrev 2010-03-23 21:15:45 följande:
    Lantani: imorn får maxen en sådan tripp trapp från gekps morsan ska dit=)... fixar bild till dej sen så du kan se=)....
    Hade kunnat lagt in bild nu direkt i bildtråden om jag bara visste hur man gjorde
  • Kaerleksbarn
    halmstadbruden skrev 2010-03-24 12:26:13 följande:
    Ska till Gekås på lördag och hoppas verkligen att de har kvar några tripp trapp stolar. Är det nån som vet priset på dem?
    Fick hem stolen förra veckan, dottern älskar att sitta i den
    Är verkligen superbra!
  • Kaerleksbarn
    Knallen12 skrev 2010-03-24 22:48:28 följande:
    Hej ni om har trip trap stolen från ullared. Är den bra? Tänker mest så den är stabil om någon vill klättra upp och ner på den.  Är det någon som kan jämföra den med stokke?
    Nu klättar ju inte min 6månaders i stolen
    Men kan helt klart säg att den är stabil, kan inte välta varken bakåt eller framåt!
    Så jag får nog säg den är värd mer än sitt pris...
  • Kaerleksbarn
    halmstadbruden skrev 2010-03-25 08:59:59 följande:
    Finns det mycket vår och sommarkläder till barn i strl 86-98 nu? Ska dit på lördag, hade varit kul om man kunde fynda lite till lilltjejen. Den här tripp trapp stolen som gekås har tillhör den deras bas sortiment eller det handlar bara om tur om den finns där när man själv är där? Nån som vet???? Tacksam för alla svar!
    Min kompis som jobbar på Gekås kom hit med stolen till mig förra veckan
    Hon sa att den "mest troligtvis" tillhör standardsortimentet nu som vagnar, vaggor osv.. men det va det dåliga svar hon fick av personalen för hon jobbar själv på Radioavdelningen så har inte koll på annat än det..
  • Kaerleksbarn

Min mamma ska dit imorn, vad kostar dynan till Tripp Trapp stolen?
    Någon som har koll på vad byggplatta till lego kostar?

• Kaerleksbarn
    Gelicapelica skrev 2010-03-25 20:55:26 följande:
    jag köpte en sån dyna idag o den kostade 59,95. det fanns tre eller fyra färger.
    Okej, det jag hade för mig att jag läst här innan.. tack så mycket
Svar på tråden Gekås vol 14