• Sagalin

Gekås vol 14

Thegran skrev 2010-06-22 06:40:10 följande:
    hm ok, då får man satsa på de lite dyrare då :)
    om dom är nåt att ha..
    Jag har köpt några stycken både billiga och de lite dyrare, och de har varit bra. Hittade en på rea för 19.95 som är jättebra!
  • Sagalin

Vilka avdelningar är det som har flyttat?
    Vi ska svänga in en snabbrunda på torsdag när vi ska ner till kusten för att fira midsommar.
    Jag kommer inte ha så mycket tid så det gäller att planera.

• Sagalin
    Smultronhjärta skrev 2010-06-23 07:29:53 följande:
    Det mesta har flyttats runt- helt gaaalet stort Dock finns mycket på "ungefär samma ställe" men jag som brukar kunna Gekås som min egen ficka var förvirrad igår
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    Har de fått upp några nya "kartor" över de olika avdelningar så man har någon möjlighet att hitta?
  • Sagalin
    Smultronhjärta skrev 2010-06-23 08:16:09 följande:
    Kartan på hemsidan stämmer-varje avdelning har bara blivit större i sig och att det har flyttats runt..t ex så är leksaksavdelningen helt flyttad inpå det nya,baby inkl våtservetter etc är numera allra längst ner i varuhuset,parfym och skönhetsvård har vridits ett kvarts varv.Barnkläderna har tydligare indelning på pojk/flick och även storleksmässigt. Så allt är sig likt men bara något modifierat bortsett från att elektronik och häst har bytt plats med varandra
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    Tack, jag har inte så mycket tid där imorgon, vill inte springa runt och leta allt för mycket efter det jag ska ha.
  • Sagalin

Det blir en liten snabbvisit på Gekås i eftermiddag när vi ska ner till kusten, barnen få åka med sin farmor och farfar, skönt att gå på Gekås utan barn dessutom har sonen vattkoppor.

• Sagalin
    Thegran skrev 2010-07-13 20:03:37 följande:
    tänkte kolla vinterkläder till dottern när vi åker ner om ett par veckor.
    hon har 86/92 i vanliga kläder nu, är ca 82 cm och 12 kg. vilken strl tror ni man bör satsa på till vintern i overaller?

Kolla hennes bvc-kurva vad hon borde ligga på till vintern. Skriv upp alla hennes mått på ben, armar etc för storlekarna varierar kraftigt.

• Sagalin
    Jenny26 skrev 2010-08-20 18:50:14 följande:
    Någon som vet om dom har kvar Tvättmedelshinken med skopa och vad dom kostar?
    Jag såg sådana på City Gross förra veckan fanns både i svart och vitt. (om de skulle vara slut på Gekås menar jag)
Svar på tråden Gekås vol 14