• Sagalin

Gekås vol 14

Pigelinen skrev 2010-03-20 12:23:03 följande:
    åh vad jag blir sugen på att åka, men jag vill se bilder på vårjackor till småtjejer... Har hört av en kompis att de ska finnas nu, hon hade sett en lila med fjärilar på...
    Den fanns i rosa minst lika fin.
  • Sagalin

Är det någon som har koll på priserna på de hängade ljuslyktorna i marocansk stil.

Jag kom på att på natten mellan lör-sön ställer vi fram klockan, så det borde vara ganska lugnt precis vid öppningstid, eller vad tror ni?

• Sagalin
    Pigelinen skrev 2010-03-25 11:22:20 följande:
    Vill så gärna hitta någon fin vårjacka till min tjej i typ 92.. har tjatat på bloggen nu i två veckor att de ska ut i butiken o ta kort men icke... så om någon vill kolla ett extra öga åt mig vore jag glad. Ska sälja den jacka som jag köpte i fjol på GeKås på en klädbytardag här i byn men vet inte vad jag ska ta för den... själv älskar jag den och vill inte sälja den för billigt för då kan jag hellre spara den ifall att om... men samtidigt gör de ju inget om man får en slant för den. (Bild finns i mitt galleri o i min blogg under april 2009, i galleriet under ullared en bit bak och där hon sitter i vittsippehavet). VAd ska jag sätta för pris???
    I min blogg finns bild på en söt kappa jag köpte till dottern.
  • Sagalin
    Sagalin skrev 2010-03-25 07:10:06 följande:
    Är det någon som har koll på priserna på de hängade ljuslyktorna i marocansk stil. Jag kom på att på natten mellan lör-sön ställer vi fram klockan, så det borde vara ganska lugnt precis vid öppningstid, eller vad tror ni?
    puffar lite....
  • Sagalin
    Pigelinen skrev 2010-03-25 11:40:38 följande:
    åh den var söt. Dock har hon en kappa från i höstas (den finns på GeKås bloggen under september om jag inte minns fel... vi köpte den röda i filt). Vilka fina påsktuppar du köpt och diskmedelsflaskan...hum jag som precis har köpt en EXAKT likadan för 60kr.
    Tack!
  • Sagalin
    Lantani skrev 2010-03-25 12:12:45 följande:
    Köpte en overall till sonen i september, men eftersom den var förstor, så har jag inte använt den mer än kanske 5 gånger i februari. Nu har jag sett att den har spruckit nere vid foten vid fodret, är de ens någon mening med att ta med den till ullared imorgon och höra ang reklamation? Har kvittot kvar kan tilläggas!
    Jag reklamerade en av makens skjortor som gick sönder i kragen, jag behövde inte visa kvitto utan fick ett tillgodokvitto.
    Om overallen i övrigt inte ser använd ut dvs inte sliten i baken så borde du kunna reklamera den.
Svar på tråden Gekås vol 14