• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Ruso
    Kaerleksbarn skrev 2010-08-12 12:25:28 följande:
    Är nog billigare till  barn ja
    Aha!
    Har bara köpte jackor och byxor separat till vuxna, så jag tänkte inte alls att det fanns set där med
  • FunnyYummy
    Tessou skrev 2010-08-12 11:07:52 följande:
    Någon som vet om de säljer rullgardiner? Gärna svarta/mörkblå med stjärnor som är självlysande...
    Jepp, köpte mörblå där i fjol, såg inga med stjärnor på dock...
  • Geshia
    Ruso skrev 2010-08-06 09:56:26 följande:
    Storlek på barnkläderna?
    Sorry hade missat detta. Barnkläderna är i 98-104, ungdomskläderna i 164/170 + m på Lee tröjorna, de verkarde lite små i storlekarna.
    Geshiia.blogg.se - mamma till två pojkar
  • Enensammamma
    queenofangels skrev 2010-08-12 21:34:17 följande:
    någon som vet om dom har skötväskor på gekås??? nehöver en ny o vill inte lägga 800:- på en ny.
    Fanns göööörsnygga!!! Rosa eller svart
  • Geshia
    JssJ skrev 2010-08-07 13:13:36 följande:
    Regnstället, vad var det för storlek och vad kostade det? Fanns det mycket regnkläder? Tycker du hade hittat väldigt mycket fina saker! Och varför inte passa på att köpa julklappar nu? Lika bra att passa på när man hittar! =)
    tror det var 249:-  (inte över 300:- iallafall) och för bägge delarna, mössan kostade väl typ mellan 29-49:-. Jag tyckte det fanns ganska mycket regnkläder.
  • Enensammamma

Till er som funderar på skalbyxorna från Gekås. Dom är extremt smala och stumma i midjan, ingenting för mulliga/normala barn. Fick med nöd och näppe på dom på min pinne till unge tyvärr :/

• Geshia
    JuniBäbis08 skrev 2010-08-08 10:59:06 följande:
    Hej! ska ner till ullared den 2-3Oktober=)
    vet nån om dom har nå "shabby chic"saker där ner?=)
    Vet inte om någon har svarat på detta men ja nu när vi var där så fanns det shabby chic saker. :)
  • queenofangels
    lindalake skrev 2010-08-12 22:33:42 följande:
    den funkar att hänga på styret till vår babytravel syskonvagn
    precis en sån vagn ja ska köpa :) tack för tipsen alla :) väntar tills ja varit på gekås i sep o hittar ja inget där blir de stadium.
  • Krabbolina
    Enensammamma skrev 2010-08-13 08:06:02 följande:
    Till er som funderar på skalbyxorna från Gekås. Dom är extremt smala och stumma i midjan, ingenting för mulliga/normala barn. Fick med nöd och näppe på dom på min pinne till unge tyvärr :/
    tack för "varningen"!

Jag brukar försöka prova kläderna på Lukas innan jag köper, men är där mycket folk och han inte vill så är det inte lätt!
Svar på tråden Gekås vol 14