• queenofangels

Gekås vol 14

någon som vet om dom har skötväskor på gekås??? nehöver en ny o vill inte lägga 800:- på en ny.

• queenofangels
    Krabbolina skrev 2010-08-12 22:06:27 följande:
    den går utmärkt att hänga på en emmaljunga city cross, har inte mätt hur långt bandet är.
    den ja har funkar också på city cross som jag har, men ska ha syskonvagn där handtaget e längre o då funkade inte min emmaljunga väska längre tyvärr.
  • queenofangels
    lindalake skrev 2010-08-12 22:33:42 följande:
    den funkar att hänga på styret till vår babytravel syskonvagn
    precis en sån vagn ja ska köpa :) tack för tipsen alla :) väntar tills ja varit på gekås i sep o hittar ja inget där blir de stadium.
  • queenofangels

längtar, ska åka upp på lördag. ska bli kul men usch så mycke fattigare man blir :)

• queenofangels
    Freyla skrev 2010-09-11 19:05:04 följande:
    Höstruschen börjar ju enligt hemsidan inte förrens v 44 så då ska man helst passa på att åka i veckan om man kan.

Är det någon som har varit där nu när de har tagit fram julsaker, finns det belysning, stjärnor osv?

Hjärta
    dom har tagit fram massor av julsaker redan. tyuckter diom hade rätt mycke, men orkade inte riktigt kolla in allt.
  • queenofangels

e så trött, precis kommit hem från en heldag på gekås! sjukt mycke folk e de där!

• queenofangels
    wildlife skrev 2010-09-12 08:35:53 följande:
    Någon som vet om det finns Lego City polisstation och helikopter samt bensinstation och hamn, och vad de kostar? Vill gärna veta vad det är för priser på brio tåg tillbehör (skenor mm). Tack på förhand Glad
    såg att dom hade mycke legocity. hade därimot inte koll på vad de kostade.
  • queenofangels
    kalmar brud skrev 2010-09-12 19:15:52 följande:
    Rear dom några vinterkläder??
    dom rear inte vinterkläder men ja köpte en overall till min dotter där för 299:- o en jacka för 279:- så e ju sjukt mycke billigare än vanliga affärrer endå.

dom reade ut lite sommarkläder.
  • queenofangels
    Shoppingtokig skrev 2010-09-14 13:24:38 följande:
    Hej på er!
    Finns det enfärgade termobyxor i stl 92 på Ge-Kås? Vill inte ha ett set utan enbart byxor, någon som vet pris isf?
    fanns svarta termobyxor när ja va där, tyvärr fick ja inte tag på några i st 92, dom va nog slut när ja va där. men kanske finns nu.
Svar på tråden Gekås vol 14