• Smultronhjärta

Gekås vol 14

LillfisenE skrev 2011-02-25 23:13:51 följande:
    Är de "plastiga" eller mer som en normal.. typ enfärgad med bord framför?
    De känns rejäla,dock inte enfärgade utan tvärtom brukar de vara Vi hade den tidigare varianten till sonen och var mkt nöjda med den
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Du och Jag ver2 skrev 2011-02-28 15:34:19 följande:
    Nu börjar det bli dags igen! Nån som vet om de superbraiga regnoverallerna finns inne igen!?
    Nope, såvida de inte har kommit in senaste veckan
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Wavva skrev 2011-02-28 21:41:16 följande:

Tyckte att jag såg "Fat boy" sittpuff på tv-serien nu. Någon som vet om de finns i svart?

Har funnit Fat boy kopior tidigare..inte nu dock. Tipsar om Fatboys outlet på Freeport utanför Kungsbacka
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    darknightgirl skrev 2011-03-01 07:54:33 följande:
    fanns i söndags
    Vilka färger finns de i denna våren?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Spanade nu in regnoverallerna och undrar nu om det var dessa som någon sa sig sett där förra veckan? Jag tycker att det ser ut som galon nämligen dvs inga skaloveraller..

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    darknightgirl skrev 2011-03-04 10:29:56 följande:
    dom jag såg.. det är regnoveraller
    Tack! Alltså inte pickaboo overallerna som är skaloveraller
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Du och Jag ver2 skrev 2011-03-04 21:17:27 följande:
    Hoppas på att de får in pickaboo overallerna igen - för de är verkligen suveräna! Å visst fanns de väl i ganska så stora storlekar?!

Ang bebis i varuhuset (som jag svor för mig själv att aldrig ha...men eftersom jag fick en till lugn bebis å var såååå shoppingsugen i höstas så blev det så ändå!) så hade jag min 4mån bebis i sele - funkade jättebra. Tog oss tid att amma i lugn och ro - trots att det var smockat me folk! Men, beror nog mycket på hur bebisen är!

Haha - dock sista vändan så fick jag ställa mig å amma i kön på g ut Det gick det med!!
    Största var 104..

Jag ska dit en sväng i helgen eller måndag- smått sugen även om jag var där för två veckor sedan, dessutom behöver vi ingenting
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Pigelinen skrev 2011-03-07 21:02:24 följande:
    puffar igen...
    Fanns idag, såg ett svart/lila för 229:- sen var det nog ett rosa också
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    mammact skrev 2011-03-08 18:54:35 följande:
    ser ju ut att kunna vara därifrån... Fy för.. Vi köpte en till sonen, fast i grått och de kostade ju 50kr!!!!
    Ja säljaren har två jackor ute.. Dock kan de ju säljas på fler ställen även om jag tror att dessa kommer från Gekås
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Gekås vol 14