• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Men så funkar inte länkarna, klicka på spellistor

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Tog en sväng till Gekås idag och det börjar komma in våriga kläder,inte mycket men man märker att färgerna är gladare och lite fler ytterplagg.
    Väldigt lite folk,lugnt och skönt!

Köpte inte mycket mer än jackor som är rena rama Molokopior till ungarna,några leksaker och Iphoneskal men det var rätt roligt ändå

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2011-01-23 20:34:46 följande:
    smultron: ojoj snacka plagiat rätt av! Om den finns när vi pker ner nästa gång så blir det nog en till A.. kanske
    Ja visst är det Jag köpte till båda barnen, de får gärna sabba dessa på dagis och det kommer inte ens svida
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2011-01-23 20:40:04 följande:
    nä sant sant.. Alex har såna byxor i garderoben, med lapparna kvar..aldrig blivit av att vi använt dom..så tänker att de kanske blir samma med jackan..blir alltid att POP skalisarna åker på, då VET man att han är torr o varm.. men älskar ju regnbågen, sååå... Drömmer

Hörde att det fanns Lundmyr klädr på Gekås, stämmer det? Priser på ett ungefär isåfall?
    Japp- jag vet att Max har regnkläder som väntar hos mormor köpta på Gekås, svarta med älskling, tror att de kostade 229 set om jag minns rätt. (men jag kan lika gärna minnas fel
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Line80 skrev 2011-01-23 20:51:08 följande:
    vad kostade jackorna?
    199:- dvs dyyyrt för att vara Gekås kan jag tycka! Men de ska vara vind/vattentäta samt andasDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    charmmiss skrev 2011-01-23 20:58:30 följande:
    oj vad fina, ångrar att vi inte åkte igår, mannen ville men jag hade ingen lust. Nästa helg jobbar jag får se när det blir av.
    var jackorna fodrade eller när är det tänkt att man ska ha dem?
    det är vår eller sommarjackor
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Tezz80 skrev 2011-01-23 21:03:29 följande:

Hur kändes kvaliten? Pris o strlk? Synd bara att vi precis varit nere

Som Molos ungefär, lite "vindjackematerial"

199:-, bara jackor,stl 80-122
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Line80 skrev 2011-01-28 16:42:45 följande:
    Ut med bilder! köpte du nån av de andra färgerna på jackan?
    Hoppas på att jag me fått jackor ;)
    Det har du
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Inte såå mycket folk på Gekås idag- dock inte heller såå många regnbågejackor kvar heller Drömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Gekås vol 14