• Shoppingtokig

Gekås vol 14

queenofangels skrev 2010-09-14 19:55:26 följande:
    fanns svarta termobyxor när ja va där, tyvärr fick ja inte tag på några i st 92, dom va nog slut när ja va där. men kanske finns nu.
    Åh, det är svarta jag helst vill ha, kommer du ihåg vad de kostade? Min kollega ska till Ge-Kås på måndag så jag funderade på att be henne
    Lycklig mamma till Vanna!!!
  • Shoppingtokig
    Memme81 skrev 2010-09-15 07:05:06 följande:
    Någon som vet vad Rexona deodorant kostar? samma sak med vanliga plastpåsar, vad kostar de, tex 2 Liters.
    Hittade ett kvitto från vi var på Ge-Kås i aug och då kostade Rexona deo 18:95:-
  • Shoppingtokig

Någon som vet vad termobyxor i stl 92 kostar eller kan tänkas kosta?

• Shoppingtokig
    j o n n a h skrev 2010-09-20 21:46:37 följande:
    Det har kanske nämnts tidigare i tråden, men vill ändå skriva det, ang IgglePiggle, den stora dockan för 69,95! en del av dockorna pratar FINSKA!! Skrattande Jag höll på att få med mig en finsktalande hem (trots svensk text på kartongen) men min väninna provade den och när vi lyssnade lite noggrannare så lät det liiite annorlunda än vanligt! Så vill man inte ha en finsktalande igglepiggle, så testa noga!! Cool
    Är det inte en sådan med flera språk då? Min dotter fick en krambjörn och om man öppnar i ryggen på björnen så kan man ställa en knapp på antingen svenska, norska eller danska.
  • Shoppingtokig
    AochJsMamma skrev 2010-10-07 20:02:37 följande:
    då ska jag oxå åka. Hoppas att det är ok, är ju innan bb, lön o höstlov... vad tror ni andra?
    Jag har också planer på att åka då så då är vi ju tre iaf Jag ska åka efter jobbet och är väl där runt 14:30...
  • Shoppingtokig

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Imorgon ska jag till Ullared efter jobbet
    Någon som vet ifall de har fotopapper?

• Shoppingtokig
    gnuttenn skrev 2010-10-23 16:43:38 följande:
    Någon som vet om de har babypulka på Ullared?? Ska dit imorgon ... :)
    När jag var där i tisdags hade de babypulkor på nedervåningen
  • Shoppingtokig
    Tiger1977 skrev 2010-11-20 22:48:55 följande:
    Ingen som såg polly pocket på leksaksavdelningen?
    Det såg jag i fredags, noterade just dem då jag vet att min kollega undrade om GeKås hade Polly Pocket
  • Shoppingtokig
    Katten Minus skrev 2010-11-22 11:40:17 följande:
    Hejsan!

Tänkte bara höra om det är någon som vet om det finns någon form av gunghäst till barn på Gekås?
    Jag köpte en trägunghäst (ser ut som en zebra) till min dotter på Åhléns för inte allt så länge sedan. Halva priset och när jag köpte var det även 20% på träleksaker så det blev 199:- ett bra kap tycker jag
  • Shoppingtokig

Finns det trehjulingar på GeKås nu?

Svar på tråden Gekås vol 14