Gekås vol 14
Smultronhjärta --> Du behöver väl inte nämna VARJE gång du åker till Ge-Kås, vissa blir faktiskt väldigt avundssjuka Vill också åka så ofta
Smultronhjärta --> Du behöver väl inte nämna VARJE gång du åker till Ge-Kås, vissa blir faktiskt väldigt avundssjuka Vill också åka så ofta
Tror det rycker lite i Ge-Kåstarmen, drömmer om Ge-Kås nu!!! Tyvärr så blev jag väckt när jag bara så gott som hade kommit in i affären, rackarns!!!
Snart ska vi till Ullared, JIPPI!!!! Åh, vad jag längtar. Sitter och skriver inköpslista nu, kommer säkert på någon fråga som dyker upp senare
Hej! Ska till Ullared imorgon och handla framför allt till dottern på 17 mån. Är det någon som vet om det finns några bra tjockare vantar till hösten/vintern? Gärna vattenavstötande också, har köpt galonvantar men de får ju gärna tåla lite fukt.
nån som kan rapportera mängden at shoppare idag? när är bäst att vara där förmiddag eller eftermiddag?
Ska åka i morgon.
Hej på er!
Finns det enfärgade termobyxor i stl 92 på Ge-Kås? Vill inte ha ett set utan enbart byxor, någon som vet pris isf?