• Peak

Gekås vol 14

Nån som varit där nyss och sett om den här jackan finns kvar?

• Peak

Är det någon som har sett sådana här tröjor på länge? Tror de var från i somras...
    Skulle så gärna vilja ha! Nån som vet om de fanns i fler färger?

• Peak
    tobiq skrev 2012-11-20 15:44:51 följande:
    Peak:
    Jag köpte en sån blåvit för någon månad sen, vet inte ifall det finns kvar nu tyvärr.
    vet du om den bara fanns i rosa? Normal i storleken?
  • Peak
    Tuttan27 skrev 2012-11-20 16:26:20 följande:
    Peak, jag var där i onsdags och då fanns dem där
    åh vad bra, färger?
  • Peak
    Malinn81 skrev 2013-09-08 09:53:48 följande:

okej tack för snabbt svar! då köper jag jackan på tradera..
    sambon är absolut ingen shoppingmänniska.. det är typ in i affärern o ta de man ska ha o skynda ut.. så vet inte varför han vill dit egentligen..

ja hygien får man kolla på.. lite förbrukningsvaror till köket kanske.. om jag hinner.. det är ganska stressigt att gå i en sån affär när han vill uuuut bara..

hur är det med de andra grejjorna?      
    oj i så fall skulle jag lämna mannen hemma! Men jag kan ju lätt gå en hel dag, gärna 2 dagar och sova över, på Gekås!
    Skulle bli jättestressad av att ha med min man där när jag vet hur trist han tycker det är. Går hellre själv i lugn och ro och tittar på det jag vill! Min bästa Ge-kås-partner är min mamma, vi är likadana!
  • Peak
    Ireth81 skrev 2013-09-08 13:50:49 följande:
    Men finns ju fika ställen, där lämnar jag min make när vi åker dit, så kan han gå o kolla på det han vill och jag på mitt o så hörs vi av och går o äter alt fikar tillsammans. På så sätt slipper han gå med mig. Själv är jag mer den jag vet vad jag ska ha, köper de o sedan ut typ... Klarar inte när det blir för mycket folk
    jag brukar tänka att om alla lämnade sina ointresserade män hemma skulle det bli ytterligare lite ledig yta att röra sig på istället SkrattandeSkrattandeSkrattande
  • Peak

Vad tror ni om morgondagen? Det var typ fullt i stugorna, motellet, hotellet... :( orkar inte med tokmycket folk men vill inte åka närmare jul!

Har de blutsaft?

• Peak
    MissKaos skrev 2013-09-21 09:26:05 följande:
    Amningskuddar!!
    Tack
    fanns när jag var där, en beige-randig tror jag och grön eller svart med moln, runt 100-lappen eller 150:- tror jag
  • Peak

brukar de ha sådana här tofflor från teddykompaniet?

jag hittade bara sådana här när jag var där för nån vecka sedan

• Peak

kan tipsa om Avent nappflaskor som var något billigare på Ge-kås än på Babyproffsen Flört

• Peak

Ett tips när ni ska länka till bloggar med bilder på ge-kås fynden är att klicka på just det inlägget och sedan länka till det. Jag orkar inte sitta och leta bakåt i bloggar efter bilder, då struntar jag i det! Man vill komma direkt till inlägget och sedan om bloggen verkar kul kanske man läser annat ändå!

• Peak

Någon som har sett om det finns mjölkuppsamlare? Har sett att folk hittat amningsnappar så tänkte om de hade uppsamlade också? Billigaste bröstpumpen, ngtcatt ha?

Svar på tråden Gekås vol 14