• Peak

Såg att Netto hade billigt Lego i ett blad, vet inte om det fortfarande finns, men det var en förpackning med 60 legobitar (duplo) för 149:-. och så var det en förpackning med de vanliga mindra legobitarna, om det var samma pris!?
    Är det billigare än i Ullared??

• Peak
    Peak skrev 2010-03-02 20:20:03 följande:
    Såg att Netto hade billigt Lego i ett blad, vet inte om det fortfarande finns, men det var en förpackning med 60 legobitar (duplo) för 149:-. och så var det en förpackning med de vanliga mindra legobitarna, om det var samma pris!? Är det billigare än i Ullared??
    ingen som vet vad Duplo kostar? Detta jag såg var en pappkartong och inte de lådorna i plast med lock.
  • Peak
    Smultronhjärta skrev 2010-03-03 11:42:11 följande:
    Jag kommer inte ihåg nu men jag har svarat på denna frågan ett gäng sidor bak, så med visa endast kan du få svar
    "stora klosslådan 249:-
    Pappförpackningar i tre storlekar, 109:-,119;- och 139:- om jag minns rätt"

Tackar!!

Ska dit imorgon {#lang_emotions_laughing}
  • Peak

tittade på översiktskartan - det är inte så mycket som är annorlunda väl? Elektronik har flyttat upp och häst ner. Men annars ganska likt eller? Man vill ju inte gå vilse nu {#lang_emotions_wink}

• Peak

jag var där i torsdags och i går, kan säga att det var hur lugnt som helst på torsdagen och igår var det mycket mer folk! Så jag skulle inte åka en fredag om man skulle vara där en dag nu framöver utan någon annan vardag! Inte för att det är att jämföra med när det är mycket folk på sommaren eller i nov men ändå jobbigt tycker jag när det är mycket folk!

hannis00 skrev 2010-03-05 12:18:54 följande:
    Hur mycket brukar ni handla för när ni åker?
    Jag köper det jag behöver (och en hel del jag inte visste att jag behövde {#lang_emotions_laughing}) när vi är där så det brukar gå åt några tusenlappar. Sedan har jag inte koll på vad schampoo kostar på ÖoB tex det kanske är lika billigt eller skiljer någon krona men är jag ändå på Ge-kås handlar jag där, åker inte en extra tripp till ÖoB eller annat ställe för att de har lika billigt här hemma. Det är ingen affär jag handlar i så det blir i så fall en extra tur bara för det!

Det är ju såklart smartare att ha priskoll och att man som många andra handlar vinterkläder osv, men att handla kläder så man inte ska behöva köpa på ett helt år skulle aldrig funka för mig! Jag köper det jag tycker är snyggt! Om jag bara skulle köpa sådant vi behöver skulle det inte bli något annat än förbrukningsartiklar tror jag och typ ny vårjacka till sonenoch så.... {#lang_emotions_wink} Så enligt många är jag ju hemsk som bidrar till konsumtionssamhället - men ja that´s me...(å andra sidan går och cyklar jag nästan jämt haha så det kanske jämnar ut sig!?)

Ska lägga in bilder i BT!
  • Peak
    Prisma skrev 2010-03-06 19:35:52 följande:
    Peak: Åhh vilka fina bilder i BT,tack!! Undrar lite om vaxduken, fanns det fler färger? Vart låg dom? Fanns det mycket barnkläder där? Tänkte runt strl 92? Damkläder??
    Vaxduken fanns i fler färger...hmmmm vad var det nu ljusgrön, ljusrosa och så tror jag svart och röd!? De låg bland dukarna.
    Min son har 98 och börjar kunna ha 104 och jag tyckte inte det fanns jättemycket fint i den strl...men så ska jag ju öppna barnklädesbutik också så jag är inte riktigt ute efter kläder så mkt nu heller {#lang_emotions_wink} Damkläder var mer utspritt nu än det var tidigare och jag hittade ju lite som man ser på bilderna, men annars...nja inte min stil kanske men det är ju en stor avdelning!
  • Peak
    jen längtar skrev 2010-03-10 12:34:49 följande:
    har läst här och på bloggen att det är lugnt på GeKås nu under mars. Är det någon som varit där en fredag och vet hur det ser ut med folk då, är det lika lugnt som de andra dagarna?? Jag tänkte sticka dit den 19mars
    Jag var där i torsdags och fredags och tycker det var ganska stor killnad på dagarna! Det var klart mindre folk på torsdagen, man gick rätt lugnt omkring därinne! På fredagen ökade folkmängden och man själv blir mer stressad tycker jag!
Svar på tråden Gekås vol 14