• Smultronhjärta
    SAJ skrev 2010-09-27 19:51:28 följande:
    Vad inhandlades? *nyfiken* Drömmer
    Jag köpte mer Svea och Smirk..De fyller ju på med nytt när annat tagit slut. Så det blev velourtröjor & jeans där...
    Sen sprang jag på härliga koftor till mig själv!Just det,en vinterjacka fick följa med hem också för att "känna på" ett tag bara för att den var riktigt fin Det är sällan jag hittar kläder till mig själv på Gekås så det var en lyckad tripp.
    Köpte även en ursöt morgonrock i turkost fleece med vita "tänder" på luvan- sonen blev helt såld på den
    Bunkrade lite Elltemössor till förskolan också..

Sen blev det en massa hushålls/hygien så jag var faktiskt lite ordentlig också
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    MassiiMotoo skrev 2010-09-27 20:01:42 följande:
    vad var de för fina koftor=)? jag vill gärna ha en lång kofta , skön med luva fanns de någon liknande=)?

Vad var de för vinterjackor de hade =)?
    Det fanns en skitfin kofta från Svea som jag gärna ville ha men jag får krupp om det är minsta lilla ull i så den fick hänga kvar..Just nu finns det såklart massor med koftor och stickat-mkt med kort ärm/längre modeller/stora kragar/längre baktill. Jag provade mängder men fastnade bara för två.

Denna vinterjacka såg jag på långt håll just därför att den påminner mkt om "Carlingsjackor"..Grön med blått glansigt foder,grova dragkedjor,sydda detaljsömmar,stor luva och "slät" i modellen-får se om den får stanna kvar eller åka tillbakaDrömmer
  • Smultronhjärta
    anette 81 skrev 2010-09-27 20:28:59 följande:
    har dom mycket svea kläder?
    Stället där Sveakläderna hänger är väldigt litet men däremot så har jag varit på Gekås tre ggr senaste veckorna och det har inte varit samma sorts kläder som säljs då-så jag tror att de har en hel del kläder men inte mycket av varje sort
  • Smultronhjärta
    Lindekull skrev 2010-09-28 09:00:59 följande:
    Jag köpte svarta förra året i stlk S/M och de passar perfekt till mig som är en "större" M. Tror att alternativet var L/XL. De är supersköna med lite flossad insida. Det hamnar nog ett par till när jag förhoppningsvis kommer dit nästa vecka.

Någon som vet om de har lussekläder framme?
    Jag har också M och har alla storlekarna-vet inte hur det har blivit såDrömmer Gillar mina L/XL mest eftersom de kan krympa lite även om S/M funkar lika bra tack vare stretchen- XXL var liiite stort så de tvättade jag i högre temp så passade de också
  • Smultronhjärta
    Lindekull skrev 2010-09-28 09:28:13 följande:

Tack för snabba svar om lussekläder!!! Fler som hänger här inne märker jag...

Ja, att ha thermo-leggings i olika storlekar kanske kan ha sina fördelar, på julafton och så... ;)

Var det någon som visste något om gardinstänger? Vet att det frågats om detta tidigare men har inte sett något svar.

Det finns gardinstänger och en massa tillbehör- priser har jag dålig koll på dock.
  • Smultronhjärta
    Bambusa skrev 2010-09-29 00:02:23 följande:
    Hoppas de hinner fyllas på med iggle piggle, dotter älskar allt med drömmarns trädgård..å den sjungande iggle kostade runt 700spänn på toys ´r us  Tyst  å upsy daisy älskar hon om möjligt ännu mer..
    tjejjen som ska snurra så fort hon får på sig en kjol -klart hon gillar upsy daisy då... fast hon hade suttit stilla i sin stol i över en halvtimme satt hon lugnt och tittade på ett avsnitt medans ja lagade mat... då är de bra tv!! (hon är nästan 2 år)
    Annars har jag sett Iggle piggle för 200 på både Coop och BR
Svar på tråden Gekås vol 14