slemtorsk i din bralla skrev 2012-10-29 08:53:28 följande:
hur har du råd ??
Min väninna bor i Borås och åker dit typ en gång i månaden.. och handlar för MINST 4000 varje gång.. nu har hon visserligen 3 barn, men jag fattar inte hur hon kan bränna så mycket pengar varje månad på Gekås.. särskilt inte med tanke på att just barnkläder tycker hon är SKIT där och hon köper bara "bättre kvalitet" till sina barn så att de kan ärva varandra. GeKås kläder duger bara till "dagis-slit- o -släng" enligt henne.. så VAD köper man för 4000 varje månad där???????
Man måste inte handla massor för att gå in där, som i lördags gick jag in vid 19.30 för att köpa 6 koftor till vänner men för egen del köpte jag en påse godis då
Det vi köper mest på Gekås är främst just leksaker, belysning och annan heminredning, min man köper verktyg ibland,
i klädväg köper vi vantar, pyjamas,underkläder till barnen och enfärgade leggings till dottern (märket Skill håller jättebra vid tvätt) Annars är det sällan vi köper kläder där, föredrar danska barnkläder allt som oftast.
Det jag gillar bäst med Gekås är att man där kan köpa kända varumärken till bättre pris än i lokala affären, roar mig mycket åt de som påstår att Gekås bara säljer "skit" för visst finns där bra mycket konstigt också, man får dra och granska precis som på andra ställen och inte stirra sig blind på lägst priser (allt är iofs inte alltid jättebilligt heller )