• Bubblan2

Gekås vol 14

Lantani skrev 2011-05-02 20:51:34 följande:
    Någon som har koll på ifall skalkläderna från pick a boo finns nu?
    Byxor från Pick-a-boo och en jacka från ett annat märke finns på bild i mitt galleri.

Jackan kostade 199:- och byxorna 99:-

Är supernöjd med dem.
  • Bubblan2
    annakoh1209 skrev 2011-05-09 13:57:47 följande:
    Bubblan2: den lasbilen du köpte mack inkl tre bilar den kostade 169k när jag köpte den o inte 190kr då måste dem höjt priset
    189:- enligt dubbelkoll på kvittot.
    Kan bero på att man köpt in en omgång till och då fått annat pris.
    Spelar mindre roll eftersom den ändå är billigare än på Barnens Hus och andra ställen. :)
  • Bubblan2
    Bubblan2 skrev 2011-05-09 15:27:02 följande:
    189:- enligt dubbelkoll på kvittot.
    Kan bero på att man köpt in en omgång till och då fått annat pris.
    Spelar mindre roll eftersom den ändå är billigare än på Barnens Hus och andra ställen. :)
    Och det är Isaks favorit och lekt med dagligen, mååånga lång stunder, sedan han fick den så den har betalt sig många gånger om! :)
  • Bubblan2
    carinaekvall skrev 2011-05-09 18:51:03 följande:
    Någon som vet om lastbilen, mack alltså med bilarna finns där nere nu? finns det andra lasbilar än bara "mack" som hör till filmen "bilar"? i så fall, pris?
    Det verkar ju som att annakoh1209 har köpt den nyligen så den kanske finns.
    Det är väldigt olika från dag till dag vilka saker som finns så därför är det omöjligt att säga om det finns eller inte.
    Lycka till! :)

Hittar du Bilarsaker får du gärna fota och lägga ut sen! :)
    annakoh1209 skrev 2011-05-09 20:31:21 följande:
    Bubblan2: ja jag förstår dig mycket billigare o mina pojkar älskar också sina såna lastbilar, ska försöka ta kort på lite jag har köpt på gekås
    Ja tack gör gärna det. :)
    Vilka storlekar har dina killar?
  • Bubblan2
    Mysabelle skrev 2011-05-10 13:40:12 följande:
    Någon som vart på GeKås det senaste och sett om de har refill till blöjhinkar, angelcare eller va de heter?
    Köp hundbajspåsar istället och lägg i bajsblöjor i dem och släng i en vanlig papperskorg!
    Superbra att ha i skötväskan också.

Funkar utmärkt och köper du hundbajspåsarna på Gekås blir det billigt.
    Har inte priset i huvudet men kolla mitt album, bilderna från mars 2011, där finns de med.

De finns nere på husdjur, gå längst ner i högra hörnet, där i en gallerkorg in mot väggen fanns de.
  • Bubblan2
    snufsan skrev 2011-05-13 12:43:17 följande:
    Snälla, vet någon omde säljer flaskvärmare till typ vällingflaskor.
    Jo, har sett där tidigare iaf.
    Men...jag fick låna en av en vän och efter det ville jag inte ha någon.
    Den tog på tok för lång tid.

Jag köpte 2 små termosar istället (på Gekås...) och hade kokhett vatten i den ena och kallt i den andra och sen var det bara att mixa ihop så vattnet blev ättemp. Jag köpte även en vällingdoserare (den som är Gekås egen) och då behövde man inte mäta och kladda heller utan bara hälla i. :)

Det här gjorde jag på kvällarna och tog upp till sängen, om vi skulle ut på stan och jag hade dem även med mig på resor, funkade toppen!
  • Bubblan2
    Katten Minus skrev 2011-05-15 18:13:01 följande:
    Hejsan!

Är det någon som har sett om de har den där lilla kundvagnen i plast, med massa varor i, till små barn?
    Den är ju specialgjord för Gekås och ingår i ordinarie sortiment så den brukar "alltid" finnas...
    Visst, allt kan ta slut men om du inte hittar en, fråga personalen! Om det är slut ute i butiken kan det fortfarande finnas ute på lagret men personalen har inte hunnit packa upp än.

Jag har bild på vagnen i mitt galleri, Gekås nov 2010:
    http://www.familjeliv.se/Hem/bubblan2/galleri.php?cur_album=Gek%E5s+nov+2010

Men om jag inte minns helt fel har Isak spridit ut alla varor och kör en tom vagn... :)
  • Bubblan2
    till hösten skrev 2011-05-15 18:18:41 följande:
    Någon som vet om det finns barngalgar i trä (med roliga motiv på) och krokar/klädhängare med motiv på?
    Jag har köpt bra trägalgar på IKEA, dock utan roliga motiv på men det kan du väl kanske måla dit själv eller köpa klistermärken och gnugga dit...

5 st för 39:-. Jag har slipat mina och målat dem vita.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60178769
  • Bubblan2
    darknightgirl skrev 2011-05-27 13:37:02 följande:
    har för mej att gekås inte säljer skor pga nått avtal me skoaffären? el så e jag ute och cyklar?
    Nej då, inte alls.
    Enligt Boris förklaring i Ulla för några nummer sedan har Gekås ett avtal med en eller flera (kommer inte ihåg) om att de inte ska konkurrera med dem och sälja skor.
    Undantaget är skor som har med hästar att göra...
Svar på tråden Gekås vol 14