• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • emtfb
    Lisa1976 skrev 2014-10-28 14:34:53 följande:
    tack! Var där förra veckan och köpte just detta för 119 kr.
    Gött! Kostar ju 199 på Jollyroom!
    Ja juste 119:- kostar de ju tom Tungan ute Va där i förrgår och köpte 2 st. ;) Mycket bra pris! 
  • Tingeling1981

Någon som vet om de har den sjungande Elsa- dockan med låten "let it go" samt sängkläder i standard storlek från Disney filmen Frozen / Frost , samt gärna pris? :)

• Miss Happiee

Fanns när jag var där i september såg dock ej priset...

husbyggemama skrev 2014-11-01 06:23:45 följande:

Kastar ut en fråga om grumme tvättsåpa. Någon som sett det?

• husbyggemama

Tack! Ska dit om ett par veckor och har börjat använda grumme tvättmedel pga allergier. Det kostar lite mer per tvätt men passar vår familj så tänkte bunkra lite.

• Miah21
    Trinity78 skrev 2014-11-04 11:46:07 följande:

Nån som vet om de har utklädningskläder för barn?

Ja det hade dom. Prinsessor, pirater, Zorro, Spiderman mm. Från 69.95kr och uppåt.

Mamma till Julia, 100126 & Molly, 130605
  • Coca cola light

Är det någon som vet om de har Violettekudden med dagbok?

Sen undrar jag hur kvalitén är på deras vinterkläder för vuxen? Köpte ett sett för ca 6 år sedan och det var helt värdelöst när det var blötsnö, men jag hoppas på att de har blivit bättre.

• Lilla Grodan och Älgen
    Coca cola light skrev 2014-11-16 22:04:15 följande:

Är det någon som vet om de har Violettekudden med dagbok?

Sen undrar jag hur kvalitén är på deras vinterkläder för vuxen? Köpte ett sett för ca 6 år sedan och det var helt värdelöst när det var blötsnö, men jag hoppas på att de har blivit bättre.

Jag brukar alltid köpa vinteroverall och fodrade regnställ där. Det fodrade regnstället har vi när det är runt 0 grader och uppåt då det är lite blaskigt och skitigt. Vinteroverall har de när det är kallare och när det är snö. Har inte varit med om att det blivit blött för något av barnen. men så kanske det beror på vilka overaller man köper där med. Dock rekomenderar jag inte deras regnvantar. (de i galon är bra) men jag köpte en gång några som hette regnvantar (tror det står rain på dem) men de blir blöta direkt. Förra åter såldes dessa och åren innan det så de finns nog kvar.