• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • elinile

Bilden kom inte med... Ena sidan är vit med elefanter i turkos o grönt o andra sidan är ljusblå fleece.

• cissi82

Monstermamman, jao det fanns det. Men vet inte om det fanns i alla stl. Kollade inte så mkt då vår lille växer så det knakar nu så får bli en resa ner sent i höst.

• Monstermamman
    cissi82 skrev 2014-08-11 20:15:35 följande:

Monstermamman, jao det fanns det. Men vet inte om det fanns i alla stl. Kollade inte så mkt då vår lille växer så det knakar nu så får bli en resa ner sent i höst.

Tack!

Funderar på om jag ska åka dit i helgen eller vänta någon månad.
  • Line85
    Supermamman71 skrev 2014-08-13 16:31:00 följande:

Någon som vet om det finns radiostyrda bilar

Fanns flera olika sorter. Kollade speciellt på en blixten
  • AnnelieW

Någon som vet vilket av gekås märken på overaller till barn som är bäst? ska dit på tisdag

• Mamma Classe
    Line85 skrev 2014-07-20 17:50:36 följande:

Någon som sett om de har bebissaker av märket pumpkin?

Jag var där igår, tisdag 12/8, då fanns det lite grejer från Pumpkin, bl.a. förvaringsaskar, tavla, nappburk och lite annat har jag för mig...
  • marmelad

Är det någon som har varit där nyligen som vet vad de har för barnvagnar? Sulkys är jag intresserad av  Jag vet att de har en paraplysulky utan liggläge, finns det fler? De har haft chicco liteway tidigare, finns den kvar?

• Line85
    Mamma Classe skrev 2014-08-13 20:38:16 följande:
    Jag var där igår, tisdag 12/8, då fanns det lite grejer från Pumpkin, bl.a. förvaringsaskar, tavla, nappburk och lite annat har jag för mig...
    Det såg ut som pumpkin men inget märke att det var de märket.... Men jag köpte dom ändå. Fina saker
  • glassen

Hittade den här tråden. Planerar för höstens resa till Ullared. Jag vet ju att det är trångt i varuhuset på fredagar och lördagar då, men är det någon som vet hur det är på söndagar? Är det lika illa då?