Pojkmamma x3 skrev 2010-10-04 07:45:11 följande:
Efter att ha läst "Ullareds-bloggen" så blir jag lite orolig, många komentarer om att det var tomt på hyllorna i helgen :(
Detta låter illavarslande eftersom jag och mina väninnor åker ner på fredag.........vi har ju en bit att åka ;)
Hur upplevde ni som var där i helgen att det var? Var det värt ett besök? eller var det för utplockat?
Har för mig att gekås egen hemsida har meddelat att det anländer, i snitt, en lastbil var 10:e minut...
Där fanns även en uppgift om hur lång tid det skulle ta för oss kunder att tömma hela varuhuset om de inte fyllde på men jag kommer inte ihåg hur lång tid det var.
Svaret är alltså att nej, du kan nog vara lugn. De har hunnit fylla på tills du ska dit men visst, det kan ju bli en lika välbesökt dag då och då kan det ta tid för personalen att fylla på i hyllorna.
Ha så kul där nere!
maddlyn skrev 2010-10-04 09:26:28 följande:
Jag var där i lördags och hade jag vetat hur det skulle vara hade jag aldrig åkt dit. Vi var där i 5h och hann kolla barnkläder, leksaker och lite heminredning. Mycket tog slut väldigt snabbt bland leksakerna men dom fyller ju på hela tiden, så antingen får man stå och vänta eller gå ett par varv fast det tog typ 30 minuter att gå ett varv inne bland leksakerna ;). Kaoset bland barnkläder speciellt ytterkläder var som en mardröm. Jag vet inte varför allt hyffs försvinner när det är bra priser men att försöka kolla på ytterkläder utan att behöva skada någon fysiskt var nästan omöjligt. Där var iallafall grymt mycket folk i lördags och det var i princip omöjligt att ta sig fram. Sen vet jag inte om det brukar vara så på helger eller om denna lördagen var extrem, men jag åkte därifrån smått besviken då jag inte ens fått med mig en tredjedel av allt jag ville ha.
Citat från Gekås sida på Facebook:
"Lördagen den 2/10 slog vi det gamla rekordet med råge. Kassornas räkneverk stannade på hela 24,6 miljoner kronor! Det är 2,5 miljoner mer än det gamla rekordet från förra året.
Stort tack till vår fantastiska personal, och alla ni tappra shoppare som fyndade loss som aldrig förr!"