-
Coop Forum i Borlänge har den för 199:- just nu, ordinarie här är 499:-.mama no1 skrev 2010-07-30 21:05:25 följande:Ni som har småbarn som tycker om Drömmarnas trädgård kan jag rekommendera att köpa Igglypiggly figuren som kan sjunga och dansa och ber om sin filt i handen. Den kostade 69 kronor på Gekås och i våran leksaksaffär kostade den 799 kronor! Riktigt billigt! Även en Fiat Barbiebil va billig, den gav jag 245 för och den kostar 599 i affären.
-
Den spisen och hyllan har min son och han älskar den!Sophiebysophie skrev 2010-08-01 14:38:56 följande:Kan tipsa om att IKEA har leksaksspis, plattorna lyser när man sätter på dom, finns diskho, och även micro!
Jätte fint, ska jag köpa till sonen i julklapp www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70129801 koster 795:- för köksdelen och vill man köpa till micropåbyggnaden kostar den delen 249:-
Väl värd sina pengar!
Och om ni väl är där och köper spisen glömd då för allt i världen inte att köpa IKEAs kastruller, glas, bestick och allt annat för köket! -
Nix, på IKEAs går det inte, tack och lov! :)lovelyangel82 skrev 2010-08-01 22:35:13 följande:ni som har den spisen från ikea kan man pumpa vatten i diskhon.. har för mig att den varianten av brios går de på.. iaf när en annan var liten
-
Vad menar du med jättedåliga?Enensammamma skrev 2010-08-02 17:49:08 följande:Har hört från jättemånga att barnkläderna är jättedåliga nu Storlekar från 86 och uppåt alltså
Jättedåliga som dålig kvalité eller dåligt utbud? -
Visserligen var jag där i juni, helgen de hade storflytt...men jag hittade ganska mycket och sånt som jag tyckte va fint...men smaken är som baken...Enensammamma skrev 2010-08-03 08:30:19 följande:Dåligt utbud och fula
-
Krabbolina och Grymt sa grisen,
jag köpte ju en Carena Easy och blev riktigt besviken.
Framhjulen vobblade så in i norden så man kunde inte köra vagnen med en hand.
Återigen, framhjulen blev vinda när vagnen var ihopvikt så jag åkte tillbaka till Barnens hus och bytte hjul.
Två veckor senare var det lika igen! Nu har jag lämnat tillbaka den!
En fundering, vobblar era framhjul?
Enligt Barnens hus beror det på att det är dubbla däck i kombination att de är svängbara. -
Tack för tipset!winters skrev 2010-08-05 11:54:40 följande:Jag kan rekommendera en Chicco Liteway, den är super! Enkla framhjul och dubbla därbak i stället, inga problem att köra med en hand, fullt liggläge och bra sufflet!
Ska kolla... :) -
Hon på Barnens hus sa att man bör ta av hjulen och smörja dem lite då och då och främst efter att man åkt på grus eller liknande eftersom det kommer in sand. Har du testat att plocka isär hjulen, göra rent och sen smörja?Kaerleksbarn skrev 2010-08-05 22:33:33 följande:Vi har dubbla och svängbara framhjul på vår Cresent..
när den va ny va den super att köra med en hand och svängde som en dans på rosor!
Efter vinterns allt sandande är hjulen förstörda och värdelösa så går nästan bara ha dem låsta,
om de inte ska sätta sig på tvären och vobbla... -
Håller med, det är otroligt högt ljud!lindalake skrev 2010-08-06 09:02:00 följande:
just det, den där igglepiggle var ju häftig. men hjälp vilket högt ljud! jag köpte den inte pga den anledningen. Vi har mackapacka sen tidigare (klämma på magen) och den har högt ljud, men iggle piggle hade högre.
Men jag "tipsade" iaf en annan mamma för hon undrade om den var billig annars.
Vi har visserligen köpt den och Isak älskar den men han reagerar också på ljudet och sitter en bit ifrån. :)
Vi brukar tejpa över ljudhålen med kirurgtejp på leksaker som låter för högt...men det går ju inte å den här eftersom ljudhålen sitter under "pälsen", på magen. :( -
Hur är det med framhjulen, vobblar de? :)GossarnasMor skrev 2010-08-08 19:42:22 följande:Hej, nu finns det bilder i alla möjliga vinklar i mitt galleri. Har du frågor så bara hojta
När vagnen är ihopfälld, kan framhjulen bara vara i ett läge då eller går det att ha dem "lite hur som", hoppas att du förstår vad jag menar...